Близько 39% зареєстрованих в Україні новеньких легковиків було куплено юрособами.

Протягом 2020 року на теренах України власники зареєстрували 85,5 тисяч салонних легкових авто. З цієї кількості 26,1 тисячі машин було придбано за кошти юридичних осіб. При цьому скорочення попиту на нові авто юросіб торкнулося більше, ніж пересічних громадян – 7% проти 3%, порівняно із 2019-м.

Найпопулярнішим автовиробником поміж бізнес-клієнтів став Renault. Таких машин різноманітними компаніями минулоріч було придбано 7625 екземплярів (+7% відносно 2019 року). А частка продажів юридичним особам у Рено зросла з 49% до 53% впродовж 2020 року. Беззаперечне лідерство серед авто цієї марки за Renault Duster – 3874 автівки було продано корпоративним клієнтам.

Друге місце за корпоративними продажами посіла Toyota – кожна третя автівка придбана юридичною особою. Хоч продажі в цьому сегменті у Тойота і скоротилися на 1,4%, реалізовано 4339 одиниць за рік.

Skoda Fabia
Skoda Fabia

На третій сходинці – Skoda з показником 2221 машин, що на 39% менше, ніж у 2019. Шкода завершила рік продавши 44% своїх авто юрособам.

Четвертим став Volkswagen, продавши 1418 одиниць продукції (-35%). А це відповідає 38% загальних об’ємів реалізації бренду в Україні.

П’ятірку лідерів замикає Peugeot, який додав 63% до свого попереднього результату. Французи продали минулоріч 1188 легкових авто юрособам.