В останні роки процедура придбання нових автомобілів зазнала значних змін. Ще пару років тому клієнти салонів могли вибирати між організаціями в залежності від запропонованої знижки.

Зараз ситуація виглядає зовсім інакше, переваги доводиться віддавати автосалонам, які “накручують” менше додаткових товарів і послуг. З чим пов’язана така тенденція і як бути автомобілістам? Ми дізналися реальні причини у співробітника офіційного дилера відомої марки.

Стаття буде корисною? Не забудьте залишити свій коментар та підписатися на нас в Гугл Новинах за посиланням в кінці статті!

У пам’яті покупців нових машин ще свіжі спогади про колишню процедуру, яка була простою і зрозумілою. Представництво автовиробника в країні визначало ціни на комплектації машин, яких повинні були дотримуватися всі офіційні дилери. При цьому, організація мала право знизити вартість на догоду залучення клієнтів або підвищення лояльності з їхнього боку.

Тест-драйв

Вигода для покупця автомобіля була в наданні знижок або додаткових послуг. За придбання машини дилер міг подарувати комплект коліс, килимки, систему сигналізації або інші корисні аксесуари. Пакети опцій не нав’язувалися, а пропонувалися за окрему плату. Клієнт міг легко відмовитися від сторонніх пропозицій, адже найчастіше вони були не найоптимальнішими. Багато додаткових пакетів коштували дорого, а мали лише дві-три реально корисні опції.

Ситуація докорінно почала змінюватися трохи більше року тому. Криза, яка сталася з світі, змусила громадян інвестувати вільні кошти. У нас прийнято вкладати гроші в якусь реальну власність. На нерухомість вистачило не всім, зате автомобіль купити набагато простіше.

Майже відразу офіційні дилери зіткнулися з проблемою браку автівок. Причина цього явища була не тільки у високому попиті, але і в зупинці виробництв. Саме цей період став золотою жилою для продавців нових автомобілів. Дилери вирішили додатково заробляти на клієнтах шляхом встановлення додаткових опцій.

За словами співробітника салону, часом вартість нав’язаних товарів і послуг досягала 50% від початкової вартості автомобіля.

Купити машину без додаткових опцій стало неможливим. Формально дилери не мають права відмовити, тому пропонують клієнтам оформити попереднє замовлення автомобіля. Як правило, заявлені терміни поставки становлять близько року, але реально така пропозиція не використовується. Навряд чи знайдеться хоча б один покупець, який готовий внести гроші, а отримати машину через такий тривалий проміжок часу.

Співробітник автосалону розповів, що отримати знижку у офіційних дилерів зараз неможливо і не варто намагатися. Під виглядом вигоди для клієнта продавці навпаки нав’язують додаткові товари і послуги. При цьому, дефіциту автомобілів на складах зараз вже немає. Всі бажаючі купили машини, але офіційні дилери не поспішають відмовлятися від настільки високого прибутку. Клієнти ж зіткнулися з ситуацією, коли просто не можуть відмовитися від нав’язаних товарів і послуг.

З ситуації, що склалася є кілька виходів. Співробітник офіційного дилера рекомендує в принципі не поспішати з покупкою нового автомобіля. Зараз не найкращий час для подібного вкладення, тому вдаватися до нього варто тільки при необхідності. Накопичені кошти краще інвестувати в інші джерела, які принесуть дохід, а не збитки.

Деякі офіційні дилери вже зараз відмовляються від нав’язування опцій і послуг. В основному це стосується салонів не найбільш популярних в нашій країні марок. Таким чином представництва хочуть завоювати частку клієнтів, яка не хоче платити за “допи”. Бажаючим придбати новий автомобіль варто звернути увагу на подібні компанії і спробувати звернутися до них.