Багато хто не наважується на покупку електромобіля не через недостатньо розвинуту інфраструктуру, а через їх дорожнечу. Однак експерти вважають, що зовсім скоро і цей бар’єр буде подолано.

За прогнозами фахівців, вже у 2022 році вартість батарейних машин на окремих регіональних ринках зрівняється з прайсами на автомобілі з традиційними двигунами. Відповідний звіт оприлюднив портал Business Korea.

Зробити цінники на авто з нульовим рівнем викидів доступнішими допоможе зниження вартості акумуляторів.

Як скоро електрокари подешевшають до рівня звичайних машин, буде залежати від конкретної країни.

Для Європи експерти називають 2022 рік, уточнюючи, що для деяких категорій автівок цей процес розтягнеться ще на п’ять років. У Китаї зближення цін електромобілів і авто з ДВЗ почнеться в 2023 і завершиться до 2029 року. Знову ж таки, не варто забувати, що названі терміни умовні: ніхто не знає, які зовнішні фактори будуть впливати на ринок. Наприклад, як пандемія коронавірусу в 2020 році.

Правило заміщення свідчить: чим вище прайс на який можна порівняти за розмірами автомобіль з ДВЗ, тим швидше у нього з’явиться рівний по вартості електричний аналог.

З цієї причини в Японії чекати зближення цін електрокарів і традиційних машин доведеться трохи довше, ніж в інших країнах. Японський авторинок не відчуває нестачі у відносно недорогих автівках з ДВЗ.

Honda електрокар

У сегменті малолітражок, наприклад, електрокари з цінниками, близькими до вартості звичайних машин, з’являться тільки до 2030 року. У кросоверів цей процес піде жвавіше – до 2025 року.

В цілому ж до 2030 року показники глобальних продажів електрокарів повинні вирости більш ніж в десять разів – з 2,1 до 25,8 млн екземплярів на рік.