Японський виробник Mitsubishi недавно представив офіційні тизерні зображення нового покоління кросовера Outlander PHEV. До цього також були опубліковані шпигунські знімки моделі. Дебют автомобіля має відбутися протягом року. Рушійною силою є гібридна установка, що підключається. Ймовірно, новинка стане найшвидшим автомобілем у виробничій лінійці марки. Запас ходу тільки на електротязі, як стало відомо, досягне 100 км (по WLTC). Щодо зовнішнього вигляду відзначимо, що дизайн нового «Міцубісі Аутлендер» відповідатиме версії з паливним двигуном.

Передня частина автомобіля оформлена відповідно до останньої мови дизайну компанії. Кросовер прикрашений фірмовою решіткою радіатора масивних розмірів. Така ж решітка використовується у всіх останніх моделях виробника. Оптика отримає роздільну конструкцію. Фари мають двоярусне виконання. Під лінією капота перебувають світлодіодні денні ходові вогні та поворотники, які з’єднані з обох сторін передньої решітки у верхній частині. В середині переднього бампера розташовані блоки основного освітлення. Крім цього, трохи нижче встановлені протитуманні фари.




Що стосується дизайну інтер’єру, то для більшої преміальності увагу було приділено якості матеріалів, а також загальній обробці. За замовчуванням кросовер Mitsubishi Outlander PHEV оснащується трьома рядами сидінь. На передній панелі розміщені два дисплеї, один з яких має діагональ 12,3 дюйма, а другий – 9 дюймів. При цьому перший відноситься до «приборки». Центральний екран на 9 дюймів підтримує технологію Android Auto / Apple CarPlay, що дозволяє синхронізуватися з гаджетами без використання проводів. В цілому, різниці між гібридною версією і стандартною практично немає.




Дорожчі версії отримають збільшений до 10,8 дюймів повноколірний HUD екран, за допомогою якого здійснюється управління медіасистеми. Крім цього, «Міцубісі Аутлендер» оснащений 10-канальною акустичною системою фірми BOSE, технологією напівавтономного водіння і 20-дюймовими дисками.

Ємність акумуляторної батареї дорівнює 13,8 кВт * год. Віддача силової установки досягає 80 к.с. при крутному моменті в 137 Нм. За показником електричної витривалості автомобіль обігнав «Тойота РАВ4».