Давно це було. Але день той міг стати знаковим. Якби Фердинанд Пієх, очільник ради директорів Volkswagen , «прогнув» би Ілона Маска, то компанія Tesla втратила б самостійність ще вісім років тому.

Отже, читачі Avtosota, сідаємо в машину часу і вирушаємо в 2013 рік. Фердинанд Пієх приїхав до Каліфорнії у своїх справах, а точніше для зустрічі з директором дилерської мережі Porsche. Той дав йому покататися на свіжипридбаній Tesla Model S. Піех вражений, та настільки, що відразу підняв питання на раді директорів про покупку Tesla.

Його не збентежило, що Volkswagen вже тестував машини Tesla за дорученням директора марки – Мартіна Вінтеркорна. До слова, тести провалилися і Вінтеркорн намагався натякнути Піеху на це, але останній, як голова ради директорів, мав куди більшу вагу та авторитет і просто забракував всі думки Вінтеркрона.

Але чому ж угода не відбулася? А тут уперся сам Ілон Маск. Сума, яку Volkswagen пропонував йому не озвучується, але за чутками вона перевищувала вартість компанії Tesla (на той момент – двадцять мільярдів доларів) вдвічі.