Двигун Рено Логан (Renault Logan) – K7M 710 1.6 літра 86 коней не що інше як звичайний K7J 1.4 літра, тільки зі збільшеним ходом поршня (з 70 до 80,5 міліметрів), само собою висота блоку трохи збільшилася, зчеплення більшого діаметру, збільшився маховик і змінилася форма картера КПП.

Конструктивно двигун Renault Logan – K7M об’ємом 1.6 літра, як і його малооб’ємний побратим, має все ту ж архаїчну конструкцію середини минулого століття з коромислами і дивною системою приводу масляного насоса від нижньовальних двигунів Рено 60-х років.

Незважаючи ні на що, при акуратному відношенні до мотору, сервісу та обслуговування, заміні масла в два рази частіше ніж за інструкцією, він дуже і дуже надійний, за внутрішньозаводськими даними ресурс двигуна Логана 1.6 літра близько 400 тисяч кілометрів пробігу, на практиці мотор проїжджав трохи більше.

У 2010 році двигун серії K7M версії 710 замінили на K7M 800, моторчик придушили, підтягнули до екологічних норм Євро-4, потужність знизилася до 83 коней, конструктивних змін не відбулося.

Недоліки у двигуна K7M ті самі, що і у двигуна k7j 1.4: висока витрата палива, часто на холостому ходу починають плавати обороти, постійно (раз в 20-30 тисяч кілометрів) потрібно регулювати клапана, гідрокомпенсаторів як не було так і немає, привід ГРМ пасовий, при обриві ременя у Логана 1.6 гне клапана, тому раз в 60 тисяч кілометрів варто міняти ремінь. Присутнє те саме підтікання сальника колінвала. Мотор галасливий, присутні вібрації.

Говорячи про те, який двигун на Рено Логан краще 1.4 або 1.6 літра 8-ми клапанні, беріть 1.6 мотор один і той же, але “малооб’ємник” зовсім вже слабкий.

Так само на базі К7М був створений двигун К4М з 16 клапанною ГБЦ та іншими значущими нововведеннями. Потужність такого мотора істотно вище і в разі вибору (наприклад Логана, Сандеро), завжди беріть його, не пошкодуєте.