Серійне виробництво електромобіля BMW i3, налагоджене на заводі компанії-виробника в Лейпцигу (Німеччина), стартувало близько 7 років тому. Нещодавно з конвеєра підприємства зійшов ювілейний, 200-тисячний, екземпляр електричного сіті-кара.

Електрокар BMW i3 з цікавим дизайном, кузовом з вуглепластику, алюмінієвою рамою і дверцятами та масою інших оригінальних рішень розробників, цікавий покупцям, що в принципі і демонструє тираж в 200 тисяч одиниць, випущений протягом 7 років.

Для сегменту, який розвивається, даний показник не такий вже й поганий, тим більше, якщо порівняти з конкурентами. Так, Kona від Hyundai тільки подолала 100-тисячний рубіж, Nissan випустив близько півмільйона моделей Leaf, а загальне число всіх випущених електрокарів Tesla складає близько 1,1 млн одиниць. Тобто, на тлі інших BMW i3, що сходить з конвеєра в двох варіаціях, точно не можна назвати аутсайдером.

BMW i3
BMW i3

Що стосується ювілейного сіті-кара, то відомо, що ця модель призначена замовнику з Саксонії. Мова йде про BMW i3 з чорним кольором кузова з обробкою iBlue.

До речі, німецька компанія-виробник з дня випуску першого примірника серійного електрокара двічі змінювала ємність акумуляторної батареї. Спочатку моделі оснащувалися батареєю на 22,6 кВт / год, через три роки при колишньому розмірі ємність збільшилася до 33 кВт / год, а ще через три – до 42,2 кВт / год, що актуально і на сьогоднішній день.

При цьому, якщо спочатку запас ходу по циклу NEDC у BMW i3 становив 190 км, а за змішаним – максимум 160 км, то зараз по першому заряду батареї вистачає на подолання 360 км, а по WLTP – 310 км.