Пандемія не надто позначилася на об’ємах продажів українського авторинку.

За висновками експертів, кризовий 2020 рік став лише на 3% менш успішним за результатами реалізації нових автомобілів, ніж безтурботний 2019-й. Середня ж вартість 1 придбаного авто склала торік 26,35 тис. євро.

Найбільшою популярністю минулого року користувалися кросовери та позашляховики. Таких авто наші співвітчизники придбали більш як 60 тисяч на загальну суму близько 1,8 мільярда євро.

Майже 57% усіх куплених легкових машин склали екземпляри середньоцінового сегмента Volume. На них торік витратили близько 1,3 мільярда євро. Premium-моделі опинилися на другому місці за популярністю. За ними майже третина усіх коштів, витрачених на автомобілі. При цьому середній чек за таке авто складає орієнтовно 60 тисяч євро.

Всього 10% виторгу українського авторинку склали недорогі машини сегменту Low Cost. На них витратили 232,2 мільйона євро за увесь 2020 рік. Тоді як люксові авто, що вартують в середньому 300 тисяч євро, додали 7,3% продажів у порівнянні з 2019, забравши значну частку ринку.

автострахування

Варто відзначити, що така значна сума виторгу автомобілів, як у 2019 та 2020 роках, востаннє спостерігалася ще у далекому 2009-му. Хоча середній чек на новий автомобіль з того часу зріс майже удвічі.