Корейці не зациклюватися на одному дизайні. Фахівці розробляють нові концепції, які приваблюють покупців. Нове покоління KIA Sportage створювалося з натхненням “гармонії природи і технологій“.

Днями найбільший корейський бренд продемонстрував перші знімки KIA Sportage. Звичайно, розгледіти деталі не вдалося, оскільки на знімках засвітили лише силует. Четверте покоління вважається найпопулярнішим в світі. Корейці планують побити власний рекорд появою «п’ятого» кросовера моделі. Дебют намічений на липень. Як повідомлялося раніше, автівку презентують в Кореї.

Відомо, що концепція і зовнішній вигляд моделі розроблялися кілька років провідними фахівцями в області. КІА ставили глобальне завдання – внести в сегмент нові стандарти. Поки говорити про те, чи вдалося це – передчасно, але через гучну заявки, п’яте покоління Sportage вважається найбільш довгоочікуваним за всю історію бренду. Експерти припускають, що нас чекає сучасний вигляд, прогресивний салон, масштабні інформаційні технології. Але головне – нова лінійка силових агрегатів.

Новий KIA Sportage повинен з’явиться вже влітку. Фахівці компанії постаралися максимально поєднати технологічність процесу і природну досконалість. У рекламі майбутнього бестселера звучать слова про ультрасучасність і енергійність, що входить в концепцію «Єдність протилежностей» або «Opposites United».

До слова, концепція була представлена ​​без будь-яких загадок, тому є теоретична основа на базі якої побудовано багато рендерів. Не відомо, чи буде хоч один із них наближений до оригіналу. Про це можна говорити тільки після офіційної презентації.

Корейці заявили про трансформацію бренду в сторону мобільності та сталого розвитку. Позбутися туманності визначень допомагає наочний електромобіль – KIA EV6, який вийшов в якості «первістка» в концепції нової стратегії. Електрокар не має аналогів в світі, в чому можна було переконатися на його презентації.

KIA Sportage

KIA Sportage

Kia Sportage

KIA Sportage
Ще осінню KIA тестувала авто приховане камуфляжем, яке у мережі вважили новим Sportage.

Говорячи про тизери, представлені в мережі, мають на увазі м’язистий кузов і витончений силует. Цікавий контраст розбавляють динамічні лінії оптики і деяких декоративних елементів. Радіаторну решітку «розтягнули» на всю довжину, а малюнок створили «з нуля», тому аналогів йому поки немає. Задня частина не поступається в елегантності. Основні елементи сусідять з новим логотипом і назвою моделі. У салоні все «заточене» під комфортне використання простору водієм – вигнутий дисплей, сміливий дизайн, нові матеріали.