Третя практика змусила гонщиків виїхати на дощовій та проміжній гумі, й на кваліфікацію теж прогнозували дощ. Тому всі пілоти вишукувались на піт-лейн ще перед червоним світлофором, аби встигнути проїхати принаймні одне швидке коло на сліках Soft.

Проте трек залишався все ще вологим, а шини непрогрітими, й гонщики вилітали (як Сайнс та Ферстаппен) та порушували межі треки (як Хемілтон, Шумахер, та Цунода).

Майже половину першого сегмента гонщики залишались на трасі, намагаючись показати кілька швидких кіл на трасі, що мала підсихати від такої кількості болідів.

Не дивно, що прізвища на першому рядку змінювались майже з кожним колом. Проте сильний дощ все ж не пішов й розташування сил у протоколі врешті-решт стало звичним.

Ферстаппен та Хемілтон боролися за найкращий час на колі й наприкінці переміг британець з часом 1.24.585, проте нідерландець поступився лише 0,007 с.

Цікаво, що дотепер абсолютним рекордом кола в Істанбул Парку було коло Хуана Пабло Монтойї – 1.24.770.

У топ-10 першої сесії також увійшли: Гаслі, Леклер, Перес, Боттас, Норріс, Алонсо, Сайнс та Цунода.

А ось найгіршою «п’ятіркою» стали: Ріккардо, Латіфі, Джовінацці, Райкконен та Мазепин.

При цьому Мік Шумахер вдруге пройшов до наступної частини кваліфікації, проте це була його перша Q2, адже минулого разу він розбив машину.

Q2

Другу частину кваліфікації багато гонщиків почало на Medium й, звісно, їхній час на колі мав впасти.

Проте Боттас одразу встановив 1.24.142 й очолив протокол, адже його напарник був повільніший на 5 секунд. Лише за кілька хвилин Ферстаппен показав 1.24.002, але Хемілтон одразу його перевершив із часом 1.23.595.

Під кінець сесії Хемілтон зміг покращитись до 1.23.082, але його суперники були аж у 0,5 секундах позаду.

Кваліфікацію залишили: Феттель, Окон, Расселл, Шумахер та Сайнс, який всю сесію Q2 простояв у боксах.

Q3

Фінальний сегмент кваліфікації майже всі гонщики почали вже на Soft (Цунода був на Medium), хоча місцями траса все ще залишалась мокрою.

При цьому Хемілтон почав сесію доволі акуратно (1.23.093), що дозволило Боттасу взяти проміжний поул – 1.23.071. Ферстаппен був лише третім із відставанням 0,227 (1.23.298).

Тим не менш, вже у другій спробі Льюїс проїхав три пурпурових сектори й показав – 1.22.868 чим вчергове оновив рекорд треку. Його суперники Боттас та Ферстаппен змогли трохи покращити свої кола, але не позиції в протоколі.

Проте хоча Хемілтон здобув поул, стартуватиме він у гонці з 11-ї позиції, адже отримав штраф у 10 позицій за заміну ДВЗ у силовому агрегаті.

Леклер та Гаслі увійшли до топ-5 кваліфікації та відстали від лідера не більше ніж 0,5 с, а інші гонщики програли вже від 0,6 с до 1,5 с. Йдеться про Алонсо, Перес, Норріс, Стролл та Цуноду.

На гонку теж очікується дощ, то ж перегони обіцяють бути цікавими, враховуючи можливу цікаву боротьбу Боттаса та Ферстаппена на старті та бажання Хемілтона прорватися вперед.