Зараз Volvo набирає обертів завдяки електромобільності. Через рік після дебюту електрифікованої версії невеликого позашляховика XC40 у виставкових залах, до пропозиції буде доданий крутий кросовер C40, використовуючи подібні технічні рішення. Згодом у палітрі бренду з’явиться ще більше електрокарів.

Ви все ще пам’ятаєте це? У 2010 році на Паризькому автосалоні Volvo вступив в електричну фазу своєї історії з C30 DRIVe Electric. Компактна електрична модель з акумулятором на 24 кВт-год та дальністю ходу в 150 км.

За попередніми планами, концерн мав розпочати масове виробництво цієї версії з 2011 року, а через два роки конвеєри мали залишати 10 таких машин на тиждень. Вже тоді ми вважали, що шведи запізнились у темі електрифікації і, як виявилося, не безпідставно.

Замість того, щоб розпочати цю важливу фазу з C30, проект був зупинений у 2012 році, коли було виготовлено лише кілька сотень автівок. Ще 8 років знадобилося, щоб Volvo наважився повернутися на “електричну місцевість” із власним XC40 Recharge.

Треба визнати, що умови для цього були набагато кращими, ніж у 2010 році. Після придбання китайською групою Geely, моделі якої значною мірою переводяться на електричний привід, а також створення нової дочірньої марки Polestar та спільного шведсько-китайського проекту Lynk & Co, компанія Volvo отримала великий досвід у галузі електробудування.

Вищезгаданий XC40 Recharge був першим результатом цього, хоча, звичайно, концерн вже зробив великий крок до електрифікації трансмісій, розширивши асортимент своєї моделі за допомогою м’яких гібридів та вставних гібридів. Настав час другого електричного автомобіля з логотипом шведської марки.

Цей кросовер відомий у внутрішній номенклатурі як C40 – остаточна назва ще не затверджена. Автомобіль, який буде представлений цієї осені, являє собою цікаву суміш класичного позашляховика XC40 і крутого компактного седана, яким, безсумнівно, є Polestar 2.

За своїм дизайном нахилена задня частина особливо привертає увагу, що може не асоціюватися із знаковою P1800 ES, особливо велике заднє скло, яке часто називають “труною Білосніжки”.

Важливо те, що задній спойлер, встановлений там, на відміну, наприклад, від рішення, відомого на сьогодні в Mitsubishi Eclipse Cross (Mitsubishi відмовився від нього після рестайлінгу), виглядає досить акуратно.

Добре відома технологія прихована під вражаючим зовнішнім дизайном. Як і Polestar 2 та XC40 Recharge, C40 розроблений на модульній платформі CMA (Compact Modular Architecture).

Від позашляховика він також бере на себе всю систему приводу з електродвигунами спереду та ззаду загальною потужністю 408 к.с. – цей потенціал повинен дозволити йому розігнатися до “сотні” менш ніж за 5 секунд.

Акумулятор ємністю 78 кВт-год також надходить із групової полиці і забезпечить запас ходу близько 400 км.

Також розробляється слабша версія з переднім приводом, меншим акумулятором і потужністю близько 200 к.с. Хоча платформа CMA також пристосована до двигунів внутрішнього згоряння і надає інженерам багато простору для маневру. На даний час про плани розширення пропозиції такими варіантами C40 нічого не чути.

Однак відомо, що Volvo тісно співпрацює з Geely над розробкою іншої чисто електричної платформи SEA (Sustainable Experience Architecture), яка буде використовуватися, серед інших в меншому кросовері XC30, який повинен бути запущений в 2023 році. Це буде трохи дешевше рішення ніж C40, який прогнозовано продаватимуть за початковою ціною близько 45000 євро.

З новим Volvo C40 шведи отримають справді гарячий кросовер в електричному сегменті до кінця 2021 року.