Експерти опитали понад 9 000 власників електричних моделей, а також гібридів, які заряджаються на території США в питанні задоволеності своїми автомобілями.

В даному випадку до уваги брали запас ходу, зручність, доступність зарядки, задоволення від водіння, якість і цінову політику. На першому місці серед преміальних версій виявилася Tesla Model S від 78 900 доларів. Серед мас-маркету лідером стала Kia Niro у виконанні EV – 38 600 доларів.

Днями експерти порівняли у п’ятнадцяти електричних моделей паспортні показники запасу ходу (по циклу EPA), а також реальний пробіг авто на зарядці.

Kia Niro версії EV подолала 459 км (плюс 19,3 відсотка до офіційних значень), Hyundai у виконанні Kona Electric проїхала 507 км (плюс 21,8%). При цьому порадувала Porsche версії Taycan 4S. Модифікація «пройшла» 520 кілометрів (+ 59,4% до номіналу).

Kia Niro

Тим часом, жодна перевірена Tesla не змогла «потягнути» паспортне значення пробігу. Так Model S версії Performance проїхала 512 км (мінус 2,6%). У Model 3 модифікації Performance в кузові седан найгірша ситуація – 412 км (мінус 17,5 відсотка від номінального пробігу в циклі EPA).