Європейський Союз очікує, що Volkswagen Group буде оштрафований за невиконання встановленої на 2020 рік мети щодо зменшення викидів CO2 від парку нових автомобілів – незважаючи на угоду про об’єднання автовиробника з британською маркою MG Motor, що належить Китаю.

“Ми не можемо дати чітких зобов’язань на даний момент, що ми досягнемо відповідності. Це буде важка гонка”, – сказав керівник продажів VW Group Крістіан Далхейм під час щорічного звіту автовиробника 29 жовтня.

VW сподівався, що його новий повністю електричний компактний хетчбек ID.3 допоможе забезпечити відповідність викидам вуглецю, але проблеми із програмним забезпеченням перешкоджали його запуску у вересні. Наразі замовлення на ID.3 були трохи більше 40 000 автомобілів, за словами Далхейма.

Volkswagen ID.3
Volkswagen ID.3

Керівник фінансів VW, Френк Віттер, сказав фінансовим аналітикам, що автовиробник виділив кошти для покриття ймовірних витрат на штраф.

“Ми (забронювали) пару сотень мільйонів провіантів, щоб бути у безпеці”, – сказав він.

Віттер сказав, що штраф буде лише “моментальним знімком” у часі, тому що автовиробникові було “цілком комфортно” щодо дотримання вимог наступного року та більш тривалого терміну для перебування на європейському ринку.

gazi

До 2029 року Volkswagen випустить 75 різних повністю електричних моделей для брендів групи, серед яких Porsche, Audi, Bentley, Skoda та Seat, а також планує продати сукупно 26 мільйонів акумуляторних електромобілів, в основному побудованих на його архітектурі MEB.

“Звичайно, було б чудово, щоб вже дотримуватися вимог у 2020 році, але ми говоримо про десятирічний горизонт наприкінці дня”, – сказав Віттер. “Якщо ми дещо помилимось у своїх прогнозах, то і це не буде кінець світу”.

Оскільки концерн Volkswagen вже передбачав резерви на випадок подібних штрафів – на прибуток у четвертому кварталі це не вплине. “Не можна очікувати негативного ефекту EBIT. Будь-який ризик, який потенційно може виникнути, був передбачуваний”, – сказав Віттер аналітикам.

У вересні VW уклав договір про об’єднання з MG Motor, дочірньою компанією SAIC з китайського спільного підприємства VW. Угода, фінансові умови якої не були розкриті, включатиме продаж електромобілів британської марки до європейського флоту VW.

Volkswagen Golf R
Volkswagen Golf R

Лобі-група транспорту та навколишнього середовища заявила у своєму звіті, що пул VW-MG матиме обмежений вплив на дотримання вимог VW через низькі продажі MG в Європі, зменшуючи середні викиди VW Group лише на 0,3 г / км за перше півріччя.

В рамках своєї стратегії зменшення викидів СО2, які частково звинувачують у зміні клімату, ЄС доручив автовиробникам, що продають автомобілі в Європі, зменшити загальний викид парку нових автомобілів до 95 грамів на км на 2020 рік, інакше ситуація загрожуватиме штрафом. Кожен автовиробник має індивідуальну ціль, виходячи з ваги свого автопарку. Середні викиди склали 122,4 г / км у 2019 році.

 

Інші виробники автомобілів з високим рівнем викидів об’єднуються з конкурентами, які мають менші викиди парку, що дозволено правилами ЄС.

29 жовтня компанія Ford Motor заявила, що об’єднає викиди CO2 з Volvo Cars, щоб уникнути штрафу.

Renault подав повідомлення до Європейської Комісії про те, що приймає партнерів для свого пулу викидів.

Fiat Chrysler Automobiles об’єднав свої викиди з виробником електромобілів Tesla. У понеділок Honda заявила, що приєдналася до Fiat Chrysler в об’єднанні свого парку з Tesla для досягнення цілей ЄС.

Jaguar Land Rover виділив 90 мільйонів фунтів стерлінгів (118 мільйонів доларів) для сплати ймовірного штрафу ЄС за невиконання цільового показника CO2.