Продаж підключених автомобілів збільшився майже на третину, незважаючи на те, що загальний обсяг BMW зменшився більш ніж на 8%.

Четвертий квартал 2020 року став рекордом усіх продажів електромобілів для BMW Group (марки BMW та MINI). Група поставила 76246 плагінів у всьому світі, що на 55% більше, ніж рік тому.

Це сильне покриття також призвело до дуже високої частки продажів підключених автомобілів із загального обсягу: 11,1%.

Станом на кінець 2020 року, група пропонувала 13 моделей плагінів (переважно гібридів, що підключаються) на 74 ринках.

Продажі плагінів автомобілів BMW та MINI у всьому світі в четвертому кварталі 2020 виглядав наступним чином.

BMW гібрид

Протягом дванадцяти місяців 2020 року BMW Group поставила загалом 192 646 роз’ємних автомобілів (на 31,8% більше, ніж за рік), що становить 8,3% від загального обсягу 2,32 млн. (на 8,4%).

У Європі, де була продана більша частина плагінів (понад 135 000), загальна частка плагінів становить 15%. Це більше, ніж кожен сьомий новий автомобіль.

Електрифікація повинна лише пришвидшитися з цього моменту, оскільки до кінця 2023 року компанія запропонує загалом 25 моделей, що підключаються. Кількість плагінів не тільки зросте майже вдвічі, але і стане основним переходом на BEV, на які доведеться більше половини лінійки плагінів.

Як піонер електронної мобільності, BMW Group у минулому році продала в цілому 192 646 електрифікованих автомобілів BMW та MINI – збільшення на третину (+ 31,8%) порівняно з 2019 роком. Це означає, що електромобільність також є значним фактором зростання для в абсолютному вираженні. Продаж повністю електричних автомобілів зріс на 13 відсотків, тоді як продажі гібридних зросли майже на 40 відсотків. В Європі електрифіковані машини вже становлять 15 відсотків від загального обсягу продажів.

BMW гібрид

BMW Group не показує результатів для окремих моделей, крім повністю електричного MINI Cooper SE, який зафіксував 17 580 продажів у всьому світі.