Спорткари будуть ще довго використовувати ДВЗ, не втрачаючи духу швидкого снаряду. У всякому разі, дві марки будуть дотримуватися саме такої тактики.

Стефан Вінкельман в інтерв’ю Top Gear заявив про великий потенціал ДВЗ і наміри використання їх по максимуму.

Це вершина сучасних автомобільних технологій. Можливо, це останній раз, коли може бути створений такий двигун внутрішнього згоряння. Але пам’ятайте, середній пробіг Chiron становить тисячу кілометрів на рік.

Це малотиражний автомобіль, який випускається в кількості менше 100 одиниць на рік. Таким чином, ми не надаємо великого впливу на викиди в усьому світі. Тому, якщо є можливість, ми повинні підтримувати двигун внутрішнього згоряння якомога довше.

– наводить його цитату портал Drom.

Lamborghini Huracan Evo
Lamborghini Huracan Evo

Треба відзначити, що у відношенні Lamborghini, яку Вінкельман за сумісництвом очолює, топ-менеджер залишається таким же категоричним. В січні цього року він заявив, що легендарний монстр-двигун V16, як і його колега від Bugatti W12, з ладу не вийдуть.

Цікаво, як будуть вести себе компанії після впровадження стандарту Євро-7, який вже нарекли вбивцею ДВЗ.