Він має справді вражаючі характеристики EV, як і середні електричні мікроавтобуси PSA.

Citroën, будучи першим у групі PSA, анонсував повністю електричний Berlingo наступного покоління – Citroën ë-Berlingo Van (буде також і пасажирська версія), яка вийде на ринок Європи у другій половині 2021 року.

Оскільки ë-Berlingo Van заснований на платформі e-CMP, відомій з багатьох інших електромобілів PSA, він має добре відомі технічні характеристики – акумулятор на 50 кВт-год для очікуваного радіусу дії WLTP до 275 км (171 милі), 100 кВт електричний двигун та великі можливості зарядки 7,4 кВт однофазна з 11 кВт трифазна, плюс швидка зарядка постійного струму до 100 кВт.

Французький виробник запропонує в цілому чотири конфігурації кузова (включаючи три передні сидіння), включаючи дві довжини e-Berlingo Van (M: 4,40 м і XL: 4,75 м).

Залежно від версії, він зможе перевозити до 800 кг вантажу, матиме вантажний об’єм до 4,4 м3 і може буксирувати до 750 кг.

Класною справою в новому поколінні електричного Berlingo є додаток MyCitroën, який дозволяє перевіряти стан автомобіля, відкладати зарядку до дешевших непікових періодів та попередньо кондиціонувати салон. Як і у випадку з іншими моделями PSA, програма Free2Move пропонує легкий доступ до понад 220 000 пунктів зарядки в Європі.

Зараз важко судити, але, схоже, Citroën ë-Berlingo буде головним суперником у сегменті легких комерційних автомобілів. Ми хочемо побачити, що Renault презентують разом з електричним Kangoo наступного покоління.

Технічні характеристики Citroën ë-Berlingo:

  • до 275 км (171 милі) діапазону WLTP (попередньо)
  • Акумулятор на 50 кВт-год
  • дві довжини (M: 4,40 м і XL: 4,75 м) і з чотирма конфігураціями кузова
  • корисне навантаження до 800 кг залежно від версії
  • до 4,4 м3 об’єму вантажу
  • можливість буксирування до 750 кг
  • максимальна швидкість 130 км / год (81 милі / год)
  • передній привід
  • Електродвигун потужністю 100 кВт та 260 Нм
  • бортовий зарядний пристрій: однофазний 7,4 кВт (7 год. 30 хв.) або трифазний 11 кВт. (5 год.)
  • Швидка зарядка постійним струмом (на 80% SOC) приблизно за 30 хвилин за допомогою зарядного пристрою потужністю 100 кВт
  • гарантія на акумулятор (принаймні 70% від номінальної ємності): вісім років / 160 000 км (100 000 миль)