Dacia похвалилися оновленими Logan, Sandero та Sandero Stepway на базі модернізованої модульної платформи CMF, якій завдячує трьома основними покращеннями.

Перша зміна, так би мовити, акустичного характеру. Усі перераховані вище моделі отримали легшу та жорсткішу опору, передній блок та будову кузова. Це стало суттєвим кроком у напрямку зниження вібрації.

Друга стосується розширення бази. У випадку Sandero це 41 міліметр. Базу Stepway виробник розширив на 29 міліметрів. Такі зміни здатні значно покращити маневровність нових версій.

Третя зміна пов’язана із введенням новітньої системи ADAS, яка допомагатиме водію у керуванні авто та полегшить паркування. Дана система покликана автоматизувати процес управління та підвищити рівень безпеки водія.

Dacia Logan
Dacia Logan

Однією з новинок є також можливість підлаштування амортизатора та пружини. Система налаштування допоможе їм розтягуватись без скорочення, завдяки чому розгойдування автомобіля зведеться до мінімуму. А повна електрифікація кермового управління зменшить зусилля водія на 36%, у порівнянні до попередників.

Варто зазначити, що у модернізованих автівках значно знизився рівень повітряного шуму. Цього вдалося досягти шляхом ліквідації порожнин між кузовом та дверима, а також дзеркалам заднього виду з ущільненням. Відповідно рівень вібрацій у салоні значно скоротився, приблизно на 3-4 дБ.

Виробник зазначає, що ізоляція оновлених моделей якісно різниться від попередників. Збільшивши площу поглинальних поверхонь моторного відсіку майже утричі та знизивши акустичний виток, конструкторам румунського бренду вдалося досягти поставлених цілей. Завдяки цьому фоновий шум у салоні вдалося знизити на 3-5 дБ під час руху авто на швидкості 50-130 км/ год.

Dacia Sandero
Dacia Sandero

Попри багатообіцяючий анонс концерну Dacia, справжнє положення речей можна буде оцінити лише з появою перших оглядів новинок.

До слова, ще з випуску перших версій своїх класичних моделей, Dacia приємно вразили свою аудиторію їх практичністю, економною системою використання палива та помірною ціною. Вони швидко стали улюбленцями європейців, хоч у перших моделей не було навіть кондиціонера та підсилювача керма.

Якщо ж усі обіцянки виробника на рахунок нових версій культових моделей справдяться, ці авто мають перспективи легко перевершити попередників за рівнем продажів