Концерн Dacia побудував абсолютно нові Sandero, Sandero Stepway і Logan на оновленій модульній платформі CMF, яка дозволила внести три основних покращення.

Перше за своєю природою акустичне. Всі три моделі отримали більш легку і жорстку опору, передній блок і конструкцію кузова, що знижує вібрації в усіх напрямках.

Друге включає в себе розширення бази на 41 мм у Sandero і на 29 мм у Sandero Stepway, що покращує керованість та загальну поведінку на дорозі.

Третє стосується активної та пасивної безпеки з інтеграцією систем допомоги водієві останнього покоління (ADAS).

Також новинкою є налаштування амортизатора і пружини. Вони дозволяють цим моделям «розгортатися без скочування». Тепер автівки повинні менше розгойдуватися. Тим часом, рульове управління на 100% стало електричним. Це знижує зусилля на 36% в порівнянні з моделями попереднього покоління.

Dacia Sandero
Dacia Sandero

В салоні стало менше вібрацій в середньому на 3-4 дБ. Повітряний шум скоротився за рахунок «обрамлених» дверей (усунення порожнин між дверима і кузовом) і дзеркал заднього виду з ущільненням.

Ізоляція автомобіля покращена за рахунок збільшення абсорбуючих поверхонь в моторному відсіку з 12% до 48% і за рахунок зниження акустичного витоку. Наприклад, в пасажирському салоні фоновий шум знизився на 3-5 дБ в діапазоні від 50 до 130 км / год.

– стверджує автовиробник.

На даний момент складно сказати, наскільки серйозними будуть ці покращення, поки не почнуть з’являтися перші огляди. Поки вони звучать досить багатообіцяюче.

Dacia Sandero

Нагадаємо, що коли Dacia вперше представила Logan в 2004 році, а потім Sandero в 2007 році, то це були дуже практичні, недорогі сімейні автомобілі з наголосом на дешеве обслуговування і хорошу економію палива. Спочатку в специфікаціях початкового рівня не було кондиціонера, ABS або підсилювача керма.