Концерн Dacia побудував абсолютно нові Sandero, Sandero Stepway і Logan на оновленій модульній платформі CMF, яка дозволила внести три основних покращення.
Перше за своєю природою акустичне. Всі три моделі отримали більш легку і жорстку опору, передній блок і конструкцію кузова, що знижує вібрації в усіх напрямках.
Друге включає в себе розширення бази на 41 мм у Sandero і на 29 мм у Sandero Stepway, що покращує керованість та загальну поведінку на дорозі.
Третє стосується активної та пасивної безпеки з інтеграцією систем допомоги водієві останнього покоління (ADAS).
Також новинкою є налаштування амортизатора і пружини. Вони дозволяють цим моделям «розгортатися без скочування». Тепер автівки повинні менше розгойдуватися. Тим часом, рульове управління на 100% стало електричним. Це знижує зусилля на 36% в порівнянні з моделями попереднього покоління.

В салоні стало менше вібрацій в середньому на 3-4 дБ. Повітряний шум скоротився за рахунок «обрамлених» дверей (усунення порожнин між дверима і кузовом) і дзеркал заднього виду з ущільненням.
Ізоляція автомобіля покращена за рахунок збільшення абсорбуючих поверхонь в моторному відсіку з 12% до 48% і за рахунок зниження акустичного витоку. Наприклад, в пасажирському салоні фоновий шум знизився на 3-5 дБ в діапазоні від 50 до 130 км / год.
– стверджує автовиробник.
На даний момент складно сказати, наскільки серйозними будуть ці покращення, поки не почнуть з’являтися перші огляди. Поки вони звучать досить багатообіцяюче.
Нагадаємо, що коли Dacia вперше представила Logan в 2004 році, а потім Sandero в 2007 році, то це були дуже практичні, недорогі сімейні автомобілі з наголосом на дешеве обслуговування і хорошу економію палива. Спочатку в специфікаціях початкового рівня не було кондиціонера, ABS або підсилювача керма.