Ще в липні автогіганти Fiat Chrysler і PSA оголосили, що їх об’єднані компанії будуть називатися Stellantis (від латинського слова «stello», що означає «сяяти зірками»). А зараз у фірми з’явився власний логотип.

Представникам двох автогігантів знадобилось п’ять додаткових місяців, щоб додати безліч маленьких крапок на орбіті літери “A”. При цьому шрифт такий самий, що використовували в липні.

Презентувавши цей логотип, два автогіганти зробили ще один крок до завершення свого злиття, яке має відбутися до кінця першого кварталу 2021 року. До тих пір все ще потрібно дотримуватися звичайних умов закриття, включаючи схвалення акціонерів, дотримання антимонопольного законодавства, а також різних інших нормативних вимог.

Stellantis

Логотип символізує багату спадщину компаній-засновників Stellantis та унікальні об’єднані сильні сторони портфеля нової групи з 14 відомих автомобільних брендів, а також різноманітність професійного досвіду її співробітників, що працюють у всіх регіонах.

– зазначають представники автогігантів.

FCA і PSA вже підписали угоду про транскордонне злиття, а офіційні особи Європейського Союзу готуються схвалити злиття до кінця цього року. Як тільки все буде завершено, два автовиробники об’єднаються з метою створення четвертого у світі автовиробника за обсягом вироблених автівок.