Італійці, нарешті, оновлюють свій бестселер. Fiat Tipo отримав не тільки всі свіжі кузовні версії, але і абсолютно нову версію Cross, яку концерн представляє як кросовер. На щастя, зміни торкнулися не лише обов’язковою косметикою.

Авторам ліфтингу Fiat Tipo не довелося довго шукати натхнення. Офіційні матеріали преси посилаються на Fiat Panda Cross. Було визнано, що це “стратегічний ключ до успіху моделі в Європі”. Отже, абсолютно нова версія Tipo Cross не повинна дивувати. З дебютом Fiat зачекав, поки весь асортимент не буде рестайлінговим. Цей стратегічний хід також буде запорукою успіху нового кросовера.

Fiat Tipo Cross
Fiat Tipo Cross

То з чого нам вибрати?

Як і раніше, Tipo має три версії кузова: седан, універсал і хетчбек. Більше того, лише хетчбек отримав варіацію, яку італійці називають кросовером. Однак це не просто Tipo з бойовим типом пластику на зовнішній стороні кузова. Автомобіль був піднятий (від 4 до 7 см залежно від обраного обладнання) і встановлений на більших колесах.

Фіат запевняє, що підвіску “перекалібрували”, щоб бути спокійним не лише на звивистій дорозі. Про стилістичні доповнення, щоб підкреслити “мускулатуру тіла”, також подбали.

Fiat Tipo 2021

Насправді, не має бути надзвичайно складно відрізнити новий Tipo від версії до ліфтингу. Найпростіший спосіб їх відрізнити – це новий логотип, вже відомий від Fiat 500. Крім того, були використані фари (передні та задні світлодіоди), передній бампер та нові конструкції арок.

Fiat Tipo

У салоні є цифрова 7-дюймова панель приладів та остання радіостанція UConnect 5 (Android Auto та CarPlay, а також Bluetooth з функцією одночасного підключення двох смартфонів) з великим сенсорним екраном (до 10,25 ”).

Зміни також включали панель кондиціонера та деякі декоративні елементи (хром та чорні аксесуари). Також є новий бездротовий зарядний пристрій потужністю 15 Вт (в офіційних прес-матеріалах виробник неправильно вказує цілих 15 кВт).

Fiat Tipo Cross

Технічна сторона також була змінена.

Настав час попрощатися з 1,4-літровим двигуном потужністю 95 к.с. На його місці став трициліндровий 1,0 GSE T3 зі 100 к.с. і набагато більшим крутним моментом (190 Нм замість 127 Нм). Коробка передач була спеціально адаптована під кросовер (Fiat згадує про калібрування), щоб підтримувати оберти двигуна на рівні 3200 об / хв при 130 км / год.

У випадку з дизелями модифікації включали більш потужну версію – 1.6 MultiJet, потужність якої збільшена зі 120 к.с. до 130 к.с.

Fiat Tipo Cross

Fiat зазначає і про покращену безпеку.

Отже, до переліку обладнання серед іншого входить розпізнавання дорожніх знаків та відповідне відображення рекомендацій щодо дотримання обмежень, допомога смуги руху, контроль втоми водія та допомога при подоланні сліпих зон.

На жаль, виробник не згадує, які з них будуть доступні в стандартній комплектації, а які будуть встановлюватися додатково.