Справжня чистка почалася в мережі дилерів Cadillac. Представникам пропонують або підтримувати світле екологічне майбутнє і встановлювати спеціальне обладнання для продажу або обслуговування електромобілів, або розривати відносини.

У серпні цього року марка Cadillac презентувала свій перший електромобіль – кросовер Lyriq, в продаж він надійде на початку 2022 року. Зараз General Motors готує дилерів Cadillac до освоєння високотехнологічної новинки. Але не всі раді цьому факту.

Справа в тому, що кожному дилеру доведеться серйозно витратитися і витягнути зі своїх гаманців не менше 200 тисяч доларів на зарядну інфраструктуру, сервіс і перепрофілізацію механіків. Зрозуміло в першу чергу страйкують дрібні контори (яких більшість). Вони просто не готові до таких витрат, оскільки їх річний дохід становить близько 500 тисяч доларів.

Cadillac Escalade
Cadillac Escalade

Сам концерн радикальний в своєму рішенні – у продавців є тільки два шляхи – або електромобілі, або припинення діяльності.

Залежно від масштабів бізнесу дилера корпорація пропонує відступні за розрив відносин від 300 тисяч до 500 тисяч доларів. GM змушує дилерів прийняти рішення до кінця листопада, після чого, ті, хто не погодився з умовами зможуть поторгувати новими машинами ще рік, а б / в автомобілями ще три роки.

Судячи з усього, GM під приводом електрифікації хоче прорідити явно роздуту дилерську мережу Cadillac. Спроби зробити це приймалися ще в 2016 році.