GMC перевершила Cadillac з продажу за перші дев’ять місяців року. Велика частка продажів припала на комплектації Denali і AT4, які доступні майже у всій лінійці автомобілів.

Примітно, що на моделі Denali і AT4 припадає 40 відсотків продажів GMC, і, за словами Дункана Олдреда, віце-президента з глобальних продажів Buick і GMC, вони складають половину обсягу продажів в цьому році.

Комплектації Denali і AT4, які складають майже всю лінійку GMC без Terrain, забезпечили GMC найвищу частку роздрібного ринку за останні 15 років.

Середня ціна Denali і AT4 на 30 відсотків вища, ніж у конкурентів, але це не завадило марці зайняти лідируючі позиції. Олдред сказав, що клієнти платять в середньому 57 218 доларів за Denali і 53 989 доларів за AT4, що вище, ніж у європейських люксових брендів, таких як BMW, Audi і Jaguar.

GMC Sierra AT4

Успіх продажів Denali і AT4 пішов врозріз з тенденцією: на ринку США протягом перших дев’яти місяців 2020 року спостерігалося загальне зниження продажів. GMC зазнала падіння на 16% через брак запасів і скорочення замовлень на автопарк. Проте продажі вантажівок Sierra виросли на 6,8%.

Навпаки, інша частина повнорозмірних пікапів, що продаються на ринку, знизилася на 8,8%. Продажі Chevy також впали на 17%, а продажі Buick і Cadillac – на 25%.