Це справжня деградація. Ще в 2019 році одна з найбільш продаваних машин у Бразилії отримала чотири зірки в тестах безпеки. Через рік ту ж саму автівку перевірили знову.

Результат – справжнє лихо – із чотирьох зірок залишилася тільки одна. Hyundai потрапила під шквал критики.

Аудит тесту безпеки.

Це не черговий нудний звіт працівника охорони праці. Цього разу це контроль підрозділу міжнародної організації NCAP, Latin NCAP. Це південноамериканський еквівалент євро NCAP. Автомобіль, який користується великою популярністю в Бразилії – Hyundai HB20 потрапив у центр уваги.

Ще минулого року автомобіль був класифікований дуже високо. Він отримав вражаючі чотири зірки на тесті безпеки (захист дорослих) та три зірки на захист дітей. Здавалося б, це дійсно багато для порівняно невеликого, популярного автомобіля (модель схожа за розмірами на Hyundai i20, що пропонується в Європі). Тим часом, автомобіль пройшов настільки погано в новому тесті, що рейтинг був знижений лише до однієї зірки для захисту дорослих.

Латинські експерти NCAP були розчаровані. Пролунала, навіть, здогадка про поводження з бразильцями як з людьми другого сорту.

Все через погані результати випробувань на бічний удар. Показово, що відмінностей у конструкції обох автомобілів не виявлено. Хоча сама деформація конструкції кузова виглядає схожою, були відзначені “різний імпульс затримки” та “інша поведінка внутрішньої панелі дверей”. Це вважалося відхиленням, яке не мало відбутися, оскільки воно також впливає на досить чутливе місце – грудну клітку водія.

Після випробування організація звернулася за коментарями до корейського виробника (автомобіль будується на місці в Бразилії). Відповідь не зайняла багато часу.

Hyundai HB20
Hyundai HB20

В одному з найбільших бразильських щоденних звітів компанія Hyundai обмежилась досить лаконічним повідомленням про те, що у виробничий процес та технічні характеристики автомобіля не було внесено жодних змін, які могли б виправдати такі екстремальні відмінності між двома випробуваннями, проведеними менш ніж за рік.

Залишається відкритим питанням, як реагуватимуть клієнти.

У Hyundai є досить сильний місцевий конкурент – Chevrolet Onix, який отримав п’ять зірок у краш-тестах (Chevrolet, серед іншого, використовує набагато більше подушок безпеки, ніж Hyundai). Цікаво, чи не буде тестовий аудит також охоплювати і Chevrolet.