Поки маленький крос адресований тільки корейському ринку. Там новинка запропонована з двома моторами на вибір і виключно переднім приводом.

Перші офіційні зображення компакта Hyundai Casper опублікували на початку поточного місяця, тепер же модель розкрита повністю, до того ж у рідній для марки Кореї оголошені ціни та відкритий прийом замовлень. До слова, оформити заявку можна тільки онлайн, старт повноцінних продажів намічений на 29 вересня. Нагадаємо, своє ім’я новинка отримала зовсім не на честь того самого привиди, а в честь трюку, який проробляють скейтбордисти, перевертаючи дошку в повітрі.

В основі Каспера лежить «візок» K1, на якій побудований і хетч Kia Picanto (в Кореї зветься Morning), причому по довжині (3595 мм), ширині (тисяча п’ятсот дев’яносто п’ять мм) і розміром колісної бази (2400 мм) машини збігаються. Проте, в Хенде вважають свою модель кросовером «початкового рівня»: у неї є чорний пластиковий обвіс по периметру кузова і рейлінги на даху, плюс Casper вище Picanto (тисяча п’ятсот сімдесят п’ять проти 1485 мм). Ну і для порівняння, габарити Hyundai Venue, який перед тим був і самим маленьким, і найдешевшим кросом в гамі марки: 4040/1770/1565 мм, відстань між осями – 2520 мм (наведені розміри корейської версії).

«Фішки» екстер’єру Casper – круглі фари з інтегрованими світлодіодними «обручами» ходових вогнів, замасковані ручки задніх дверей і заховані під склом ліхтарі. Також за доплату можна замовити пакет Active, у такого кросу свої радіаторна решітка і «захисні» накладки, до того ж в решітці цього варіанту є пара круглих отворів, одне з яких відповідає за обдув інтеркулера. Casper Active буває виключно з турбомотором, але про техніку нижче.

Hyundai Casper Active

Hyundai Casper Active

Hyundai Casper Active

Hyundai Casper Active

Hyundai Casper Active

Всередині — двох спицеве кермове колесо і «летить» центральна консоль, на яку винесли не тільки блок управління «кліматом», а й селектор коробки. Передні сидіння зробили двоколірними, від подушки водійського йде «апендикс» з підстаканниками, зверху нависає вигнутий підлокітник. Спинка складається не тільки у пасажирського, а й у водійського крісла (в Hyundai відзначили, що «вперше у світі»). На гальорці більш-менш з комфортом зможуть влаштуватися лише двоє, при цьому сидіння другого ряду можна рухати вперед / назад на 160 мм, а їх спинки нахиляються на 39 градусів.

У Кореї Hyundai Casper запропонований з двома двигунами. Базовий — бензиновий трициліндровий «атмосферник» 1.0 від Kia Picanto, він видає 76 к.с. Casper Active оснащується бензиновою літрової «турботрійкою» потужністю 100 к.с. (В Кореї компакт Kia позбувся турбомотора після рестайлінгу). Коробка одна — чотириступеневий «автомат». Привід, зрозуміло, лише передній.

Попри статус паркетника «початкового рівня», «бідним» Каспера не назвеш: «в базі» є сім подушок безпеки, обігрів зовнішніх дзеркал, круїз-контроль, системи автотормозіння (з функцією розпізнавання пішоходів і велосипедистів), утримання в смузі руху й автоматичного перемикання світла фар. Хоча за мультимедіасистему з 8-дюймовим тачскріном все ж доведеться доплатити. Топ-версії покладені 17-дюймові колеса (в інших виконань за замовчуванням 15-дюймові), «шкіряний» салон, підігрів рульового керма і передніх сидінь, система вибору режиму руху, адаптивний «круїз», системи моніторингу «сліпих» зон і автотормозіння при русі заднім ходом.

.

У Хенде поки не повідомили, чи вибереться новий крос за межі корейського ринку. Каспера ще чекали в Індії, адже там люблять маленькі машини, але недавно деякі місцеві ЗМІ заявили про те, що в цій країні модель все-таки не з’явиться.