Jeep хоче зарекомендувати себе як «найбільш екологічний бренд позашляховиків» в світі, що дозволить компанії використовувати синергію з PSA Group.

Під час недавньої розмови з представниками засобів масової інформації очільник Jeep Крістіан Меньє заявив, що виробник автомобілів буде позиціонувати себе як бренд зелених машин. Однак, в той час як багато автовиробників йдуть по шляху електрифікації виключно для дотримання норм викидів, Мейнер додав, що високий крутний момент від таких трансмісій допомагає позашляховикам рухатися по бездоріжжю.

Фактично, він повідомив, що Wrangler 4xe недавно пройшов складну стежку Rubicon Trail в гірському хребті Сьєрра-Невада в Каліфорнії, працюючи виключно на електричному режимі.

Jeep

Що найбільш важливо, то це зробити наш продукт найпотужнішим і захоплюючим серед Jeep, який коли-небудь існував. Додатковий крутний момент, безшумна їзда, виняткове прискорення і крутний момент – це ідеальний варіант. Джип та електрифікація повинні бути разом. Наша мета – стати найзеленішим брендом позашляховиків в світі.

– сказав Меньє.

Jeep буде продавати своє бачення зеленого майбутнього за допомогою нової рекламної кампанії. Вона подібна до тієї, що була в Європі, де рекламувалися переваги електрифікації автомобілів Renegade і Compass.

Jeep Wrangler 4xe
Jeep Wrangler 4xe

Коли Auto News попросили детально розповісти про те, яку вигоду отримає Jeep від злиття FCA і PSA, Меньє тримав свої карти при собі. Однак він сказав, що потенціал великий.

Jeep отримає більшу вигоду від злиття. Очевидно, що між платформою, трансмісією, зниженням витрат і тому подібним є великий потенціал для синергії та виробничих площ.