Реєстрація товарного знаку показує, що південнокорейський концерн Kia збирається відмовитися від старого слогана, який звучав, як «Сила дивувати».

Коли Kia представила концепт Imagine ще в березні минулого року на автосалоні в Женеві. Тоді, оновлений логотип бренду практично не потрапив в поле зору. Ми вперше дізналися про зміну пізніше в тому ж році, коли новий дизайн з’явився на веб-сайті Корейської служби інформації з прав інтелектуальної власності (KIPRIS).

Перенесемося в жовтень 2020 року. Тоді Kia підтвердила, що рестайлінговий логотип буде представлений в січні 2021 року в рамках перезапуску бренду. Схоже, що так званий Plan Shift (Plan S), оголошений гендиректором Kia Хо Сон Сонгом, також буде включати новий слоган.

Kia Imagine

Дні «Сила дивувати», здається, полічені, оскільки на початку цього місяця Kia подала заявку на реєстрацію нового слогану в KIPRIS. Поруч з оновленим логотипом з’явився напис: «Рух, який надихає». Є ймовірність, що ми побачимо його, як тільки він стане офіційним, і Kia запустить нову рекламу.

Новий Plan S буде орієнтований на електромобілі. Очікується, що першим автомобілем зі зміненим логотипом, який буде просуватися через ЗМІ з новим слоганом, буде K7. Ходять чутки, що сам автомобіль змінить свою ідентичність, оскільки в звітах вказується, що він буде перейменований в K8, щоб сигналізувати про те, що модель наступного покоління буде просуватися на більш високий ринок.

Kia Imagine
Kia Imagine

Згідно з останніми даними, Kia почне приймати замовлення від покупців в Південній Кореї вже у середині лютого 2021 року. Якщо звіт точний, це означає, що до офіційної прем’єри великого седана залишилося тільки кілька тижнів.

Plan S прагне зробити Kia більш динамічним, стильним і винахідливим. K8 стане поштовхом до того, що Хо Сон Сон називає «перезапуском бренду».