Концерн Lexus підтримує електрифікацію, але не через звичайні екологічні причини. Замість цього план бренду закликає до підвищення продуктивності, керованості та задоволення від водіння.

В рамках цієї місії компанія представила систему керування електроприводом DIRECT4, яка буде використовуватися в майбутніх гібридах і електромобілях.

Система використовує передні та задні електродвигуни в електрокарах і точно контролює передачу крутного моменту від кожного з них. Вона також автоматично регулює потужність і може «адаптуватися» відповідно до намірів водія.

У Lexus не вдаються в подробиці, але зазначають, що система буде інтуїтивно зрозумілою, дуже чуйною і дасть водіям справжнє відчуття повного зв’язку з автомобілем. Компанія також заявила, що це забезпечить «ідеальний баланс передбачуваності та азарту, з потужним лінійним прискоренням і захоплюючими проходженнями поворотів».

Lexus DIRECT4-2
Lexus DIRECT4

У гібридному електричному прототипі модель може перейти з переднього приводу на повнопривідний. Система також може перейти від поділу крутного моменту 50:50 до налаштування із заднім зміщенням, при якій 80% потужності передається на задні колеса. Це забезпечує характеристики керованості з заднім приводом з доданою стабільністю повного приводу.

Lexus DIRECT4

Lexus також показав прототип кросовера, в якому використовуються два електродвигуни. Кожен з них розвиває 201 к.с. і 300 Нм.

Крім анонсу нової системи DIRECT4, Lexus представив прийдешню концепцію електромобіля. Він буде презентований на початку наступного року і натякає на майбутній напрямок стилю компанії.

Тизери показують, що концепт отримає фари в стилі галочки і значок Lexus, що світиться. Також можна побачити масивний капот, повністю закриту решітку радіатора і плавний кузов. Концепт також має тонкі задні ліхтарі і характерну оранжерею.