Так, дорогі читачі Avtosota, залишилися ще виробники, які не грають в тренди, а слідують своїй філософії.

Це дорогого коштує. Як по-іншому, коли твої конкуренти на зразок Lamborghini або Ferrari активно освоюють цей сегмент, а ти тримаєшся своєї лінії. Принаймні, в McLaren збираються вчинити саме так.

Очільник компанії, Майк Флюітт, дуже чітко виклав позицію марки в інтерв’ю виданню The Car:

Наш бренд зав’язаний на автоспорт, суперкари і автомобілі для водіїв, які полюбляють швидкість. Ще занадто рано намагатися поширити його імідж на інші сегменти і намагатися завоювати довіру споживачів, випускаючи продукти, що не мають нічого спільного з нашою історією.

McLaren P1
McLaren P1

Цікаво, що Mclaren навіть неформально виступає проти гібридів і електромобілів, заявивши, що так, їх, мовляв, треба виробляти, але тільки через екологічний тиск. Якби не нові екостандарти, компанія продовжила б займатися виключно традиційними двигунами.