Шукаєте електричний позашляховик, який не боїться забруднитися? Mercedes-Benz EQC 4 × 4², різкіший погляд на звичайну модель, яка щойно відзначила свій офіційний дебют на фото в промо, опублікованому в інтернеті.

На відміну від EQC 400, на якому він базується, новинка залишиться тільки експериментом. При цьому має ряд відмінностей, таких як збільшений кліренс, портальні осі та безліч інших оновлень.

EQC 4 × 4² майже на 6 см вище стандартного G-Wagen, має 31,8 % кут в’їзду та 33 % кут з’їзду, кут гальмування 24,2 і глибину броду 40 см. Він також на 20 см ширший через додавання розширювачів крил і їздить на 20-дюймових колесах з шинами 285/50.

Mercedes-Benz EQC 4×4
Mercedes-Benz EQC 4×4

Новинку випустила та сама команда, яка представила концепт E 400 All-Terrain 4 × 4 з метою ризикнути вийти на серйозне бездоріжжя. Авто як і раніше володіє всіма функціями стандартного EQC, включаючи двоекранну компоновку, яка підтримує оновлення по повітрю всередині.

Mercedes-Benz EQC 4×4
Mercedes-Benz EQC 4×4

Mercedes-Benz вирішив залишити в спокої електричну трансмісію. В результаті EQC 4 × 4 зберігає ту саму двомоторну установку, що і серійний EQC 400, який генерує загальну потужність 408 кінських сил і 762 Нм крутного моменту. Електродвигуни живляться від літій-іонної батареї потужністю 80 кВт-г, що дає стандартному EQC 400 запас ходу в 354 км на одній зарядці.