Автолюбителі зі скромним бюджетом, які бажають придбати модний Mercedes E-Class, вибирають його побратима CLS. Ситуація трохи інша в Китаї, де E-Class будується і продається тільки з довгою колісною базою. Оновлена ​​версія дебютувала на цьому тижні на автосалоні в Пекіні з тим же набором налаштувань, що і міжнародна модель.

Довжина колісної бази E-Class становить 5056 міліметрів, в той час як відстань між осями збільшується на 140 міліметрів в порівнянні зі звичайною колісною базою E. Насправді вона довша на 22 мм, ніж до оновлення. Іномарка позиціонується як повноцінне п’ятимісне авто з підвищеним комфортом. CN-spec E-Class L також може похвалитися новою центральною консоллю з вбудованим сенсорним екраном і парою портів USB. Як і у випадку з глобальним E-Class, китайська версія перемикається на інформаційно-розважальну систему MBUX і отримує новітні світлодіодні фари Multibeam і задні ліхтарі.

Розтягнутий E-Class – не єдина прем’єра на автосалоні в Пекіні, оскільки Mercedes також представив V-Class місцевого виробництва разом з дуетом AMG GLA 35 і GLB 35. S-Клас (W223) також дебютує на автосалоні в столиці Китаю, як оновлений флагманський автомобіль марки.

Варто відзначити, що подовжений E-Class продається разом з аналогічною конфігурацією C-Class з розтягнутою колісною базою для збільшення простору для ніг. Mercedes розширив обробку LWB за межі седанів, запустивши GLC L до кінця 2018 року в Китаї, де він також продає A-Class L в комплекті з похідним AMG 35.