Mercedes-Benz випустив досить багато паркетників за минулі роки, і презентований на минулому тижні концепт-кар EQC 4×42 став найбільш унікальним.

Новинка побудована на системі EQC. Це означає, що він зможе виїжджати на дороги загального користування. Творці авто надихнулися концептом E 400 All-Terrain 4×42, який дебютував кілька років назад.

Новинка вийшла на 20 см вище стандартної дорожньої моделі та отримала дорожній просвіт на 293 мм.

Mercedes-Benz EQC 4×4
Mercedes-Benz EQC 4×42

Щоб протестувати модель, автовиробник поїхав у Італію і прокотився на EQC 4 × 42 по бездоріжжю поруч з містом Бардонече.

Відеоролик від користувача Бенджаміна Ортеги показує, як Mercedes проходить тестування в серії суворих умов і на деяких дуже небезпечних поверхнях. Авто забиралося вгору і спускалося вниз по гірських засніжених трасах.

Mercedes-Benz EQC 4×4
Mercedes-Benz EQC 4×42

Ключем до позашляхових можливостей EQC 4 × 42 стали його нові багатоважелі портальні осі. Вони збільшили дорожній просвіт, а також стали гарантією того, що електрифікований позашляховик здатний перетинати воду глибиною до 40 см, має кути в’їзду і з’їзду 31,8 і 33 градуса. Кут повороту підріс на 12,6 градуса до позначки в 24,2.

Трансмісія EQC 4 × 42 не змінилася в порівнянні зі звичайним EQC 400.

В результаті, він отримав кілька електричних установок, які генерують 408 кінських сил і 762 Нм і живляться від літій-іонного акумулятора потужністю 80 кВт-г.