Mercedes-Benz R-Class не є хітом продажів. Тож не дивно, що він не з’явився в новій генерації. Однак новий звіт показав, що модель може бути «відроджена» як повністю електричний позашляховик.

Стверджується, що GLR, як відомо, – це продукт, залишений босом AMG Тобіасом Моерсом до того, як він пішов, щоб стати гендиректором Aston Martin. Назва залишається непідтвердженою. Тепер він буде повністю електричним і цілком можна змінити на EQR для виробництва. Якщо не брати до уваги імена, цей позашляховик стане чимось особливим.

Згідно зі звітом Car Magazine, Mercedes-AMG GLR буде використовувати акумуляторну батарею на 105 кВт-г, в якій використовуються круглі елементи з рідинним охолодженням без вмісту металу для швидкої зарядки 350 кВт. Позашляховик буде приводитися в рух трьома електродвигунами, які в сукупності будуть виробляти 1006 кінських сил і 1350 Нм крутного моменту.

Mercedes-AMG GLR
Mercedes-AMG GLR

Стверджується, що передня вісь буде використовувати одношвидкісну систему прямого приводу, а задня – підтримувати двоступеневу коробку передач, аналогічну тій, що використовується в Porsche Taycan. На цьому ранньому етапі більше нічого не відомо.

У той час як багато автовиробників ризикують увійти в світ електромобілів з рекордними гіперкарами, не так багато охочих випускати позашляховики з рівнем продуктивності суперкарів. Потенційним конкурентом Mercedes-AMG GLR / EQR буде серійна версія позашляховика Pininfarina Pura Vision, яка також може видавати близько 1000 кінських сил.