Peugeot присутній в сегменті пікапів з 1938 року, коли вони випустили бортовий автомобіль, успадкований від 202. Після війни його замінили на 203, а потім вони випустили моделі 403 і 404, а в 1979 році – 504.ґ

У французького автомобільного бренду є ще одна робоча конячка в своїй лінійці. Новинку назвали Landtrek. Вона націлена на ринки, що розвиваються і недавно відсвяткувала його запуск в ЗМІ у Лос-Кабос, Мексика.

Landtrek буде запущений в Латинській Америці в два етапи: спочатку в Мексиці, Уругваї, Еквадорі, Парагваї, Панамі, Перу, Домініканській Республіці, Гватемалі, Гаїті та Чилі, а потім в Аргентині, Бразилії та Колумбії. Країни Африки на південь від Сахари також отримають його, як Peugeot оголосив на початку року під час презентації, а потім він надійде і на інші ринки.

Peugeot Landtrek
Peugeot Landtrek

Щоб довести свою майстерність, його піддають 50-денній подорожі по американському континенту протяжністю 26 000 км. Заїзд розпочався 25 листопада в Лос-Кабос. По морю автомобіль доставлять в Еквадор, а потім в найбільш південне місто в світі, Ушуайя, на Вогняній Землі, Аргентина, куди він повинен прибути на початку лютого.

Peugeot Landtrek

Прагнучи зробити фурор в популярному сегменті, Landtrek підтримує нинішній мову дизайну Peugeot. Його можна замовити з посадкою до шести чоловік в компонуванні 3 + 3 і спортивними функціями.

Новинка отримала: 10-дюймову інформаційно-розважальну систему, з Bluetooth і інтеграцією смартфона, USB-роз’ємами, двозонним клімат-контролем, попередженням про виїзд з смуги руху, контролем повороту причепа, Hill Descent Control та камерами на 360 градусів.

Peugeot Landtrek

Пікап буде доступний з двома двигунами: 1,9-літровим дизельним мотором потужністю на 148 «коней» і 350 Нм крутного моменту, а також чотирициліндровим 2,4-літровим бензиновим двигуном з турбонаддувом потужністю на 207 к.с. і 320 Нм. Перший буде з’єднаний з шестиступінчастою механічною коробкою передач, а другий отримає шестиступінчасту автоматичну коробку передач.

Версії Landtrek початкового рівня будуть мати задній привід, в той час як топові специфікації отримають повний привід з режимами 4H і 4L для поліпшення тяги на важкодоступній місцевості.