Колишній придворний тюнер Volvo має намір створити кращий преміальний спорткар на батарейках.

Початківець виробник електромобілів Polestar, створений Geely і Volvo на базі придворного тюнера шведської марки, вважає своїм головним конкурентом Porsche. Таку сміливу заяву зробив гендиректор компанії Томас Інгенлат в інтерв’ю німецькому виданню Auto Motor und Sport.

За словами топ-менеджера, з Porsche його фірма має намір змагатися у створенні кращого преміального спорткара. При цьому на цей час в арсеналі бренду є всього два продукти — дрібносерійне плагін-гібридне купе Polestar 1, яке зовсім скоро знімуть з виробництва, і батарейний ліфтбек Polestar 2, який можна назвати суперником седана Tesla Model 3. Всі машини роблять в Китаї.

Polestar назвал своим главным конкурентом Porsche

Polestar назвал своим главным конкурентом Porsche

Polestar назвал своим главным конкурентом Porsche

Polestar назвал своим главным конкурентом Porsche

Polestar назвал своим главным конкурентом Porsche

Однак через п’ять років товарна лінійка Polestar включатиме вже чотири-п’ять моделей, а випускати їх будуть не тільки в Піднебесній, але і на американському заводі Volvo в Південній Кароліні, і, можливо, на одному з європейських підприємств.

Минулого місяця Polestar вже оприлюднив деякі плани напередодні первинного розміщення акцій на біржі. Так, у 2022 році вийде великий позашляховик Polestar 3 – технічно близький до наступного Volvo XC90, але з оригінальним дизайном, більш потужною силовою установкою і цінником в районі 75 тисяч євро. Якраз його-то і збираються виробляти в Штатах.

Polestar назвал своим главным конкурентом Porsche

Polestar назвал своим главным конкурентом Porsche

Polestar назвал своим главным конкурентом Porsche

Polestar назвал своим главным конкурентом Porsche

Polestar назвал своим главным конкурентом Porsche

Polestar назвал своим главным конкурентом Porsche

Polestar назвал своим главным конкурентом Porsche

Polestar назвал своим главным конкурентом Porsche

За ним послідує більш компактне крос-купе Polestar 4 вартістю від 45 тисяч євро. Як і попередню модель, його побудують на платформі SPA2, тобто модернізованої версії «візки», що лежить в основі нинішніх Volvo шістдесятих і дев’яностої серій. Нарешті, у 2024 році з’явиться Polestar 5 – седан в стилі торішнього концепту Precept.

До 2023 року Polestar хоче розширити своє світову присутність з 14 країн до 30, до 2025-го продавати 290 тисяч електромобілів на рік проти всього лише 10 тисяч, реалізованих у 2020-му, а до 2030-го стати кліматично нейтральним.