Група журналістів встановила новий рекорд проїзду по США. Команда доставила Porsche Taycan з Нью-Йорка до Каліфорнії за 44:25:59.

Провідним пілотом став Кайл Коннер, який раніше встановив рекорд на Tesla Model 3 Long Range. Разом з Дрю Петерсоном і Таймень Шреуром команда провела Taycan по всій країні із середньою швидкістю 103 км / год.

Рекорд вражає не тільки швидкістю на виході з машини. Одна з головних переваг Tesla в подібних записах – це мережа зарядки. Оскільки у водіїв більше часу на створення мережі, у них з’явиться більше можливостей, коли справа доходить до місця зарядки.

Проте мережа Porsche, створена Electrify America також досить хороша, щоб проїхати на машині по країні. Картографічне програмне забезпечення Taycan теж могло б бути досить хорошим, якби не помилка.

Porsche Taycan

Як не дивно, цей баг вирішив, що Taycan знаходиться в Огайо, незалежно від його фактичного розташування. Це ускладнювало пошук зарядних пристроїв, тому команді довелося ігнорувати карти і знайти свій шлях.

Однак збій карти створив й інші проблеми. Одна з причин, по якій Taycan можна зарядити від 5 до 80% заряду всього за 22,5 хвилини, – це його попередні кондиціонери. Вони нагрівають акумулятори в міру наближення автомобіля до зарядної станції, щоб відразу ж підготувати його до швидкої зарядки.

 

Також варто відзначити, що не всі зарядки відбуваються з однаковою швидкістю. Чим більше акумулятор заряджається, тим важче його заряджати. В результаті зарядка акумулятора з 90 до 100% займе більше часу, ніж зарядка з 20-30%.

Таким чином, спроба підрахувати, як довго вам слід заряджатися між зупинками, стає досить делікатною балансуючою справою. Проте, команда з усім розібралася, доставивши Taycan з його меншим радіусом дії і меншою мережею зарядок в США приблизно на годину швидше, ніж Model 3, яка була до нього. В результаті авто приїхало в пункт призначення ввечері напередодні Нового року.