Базова версія починатиметься з 79 990 доларів США (MSRP), що фактично складає 73 840 доларів США після сплати доставки та вирахування федерального податкового кредиту.

Porsche оголосив сьогодні про варіант Taycan початкового рівня, який доступний для замовлення вже зараз, і він повинен дістатися до дилерських центрів США на початку весни 2021 року.

Він має задній привід (що економить близько 200 фунтів ваги, не маючи переднього двигуна) і менш потужний, ніж версії 4S, Turbo та Turbo S, але, крім цього, він схожий на всі інші моделі Taycan.

Головна відмінність – прискорення – 0-60 миль / год за 5,1 секунди, порівняно з 2,6, 3,0 та 3,8 секунди у повнопривідних версіях.

Porsche Taycan 2021
Porsche Taycan 2021

Будуть два вже відомі варіанти акумулятора:

  • Porsche Taycan – 79 990 доларів США (MSRP), фактично 73 840 доларів США після доставки (1350 доларів США) та вирахування федерального податкового кредиту (7500 доларів США);
    79,2 кВт-год акумулятор із заднім приводом – 300 кВт (402 к.с.) і 254 фунтів. крутного моменту;
    0-60 миль / год за 5,1 секунди, чверть милі за 13,7 секунди, максимальна швидкість – 230 км / год.;
    швидка зарядка постійного струму до 225 кВт; 5-80% SOC за 22,5 хв, зарядки змінного струму: вбудований зарядний пристрій на 19,2 кВт, три роки безкоштовної зарядки Electrify America по повітрю,
  • Porsche Taycan з Performance Battery Plus – 85 680 доларів (MSRP); 5690 дол. США
    ефективніше 79 530 дол. США після доставки (1350 дол. США) та вирахування федерального податкового кредиту (7500 дол. США);
    93,4 кВт-год акумулятор іззаднім приводом – 350 кВт (469 к.с.) і 263 фунтів-футів. крутного моменту;
    0-60 миль / год за 5,1 секунди, чверть милі за 13,5 секунди, максимальна швидкість – 230 км / год.;
    швидка зарядка постійного струму до 270 кВт; 5-80% SOC за 22,5 хв, зарядки змінного струму: вбудований зарядний пристрій на 19,2 кВт, три роки безкоштовної зарядки Electrify America по повітрю

Різниця між Taycan і Taycan 4S досить значна: близько 24 000 доларів (4S починається з MSRP в 103 800 і 109 370 доларів з більшим акумулятором).

Діапазон EPA та показники енергоефективності не розголошуються.

Porsche Taycan 2021

Ось кілька речей про Porsche Taycan 2021, які ми знаємо:

стандарт: 19-дюймові колеса Taycan Aero, шестипоршневі передні гальма та чотирипоршневі задні гальма (різний колір коліс (блискуче срібло) та супорти (чорний) порівняно з 4S – червоні супорти та поліровані легкосплавні колеса з блискучими чорними спицями).

Типово для спортивних автомобілів Porsche, на борту присутнє стандартне управління Porsche Active Suspension Management. Ця функція служить для регулювання амортизаторів відповідно до їзди – від м’якого для комфортного шосейного руху до жорсткого для траси або гірської дороги.

Для максимальної гнучкості налаштування підвіски можна контролювати незалежно за допомогою сенсорного екрану або кнопки на панелі приладів або разом із калібруванням силової установки через сенсорний екран або додатковий диск режиму встановленого на кермі. Як опцію можна замовити адаптивну пневматичну підвіску.

Компанія каже, що RWD Taycan – це найпотужніший стандартний варіант моделі, який зробили Porsche.

Навіть у компонуванні заднього приводу Taycan все ще висловлює всі характеристики своїх більш потужних братів і сестер. З коефіцієнтом опору всього 0,24, він залишається найбільш аеродинамічно ефективним виробництвом Porsche (якщо оснащений додатковою пневматичною підвіскою знижується до 0,22). Низький рівень акумулятора дає Taycan найнижчий центр ваги серед усіх цивільних Porsche.