Porsche Taycan Cross Turismo дебютує цієї весни. Очільник модельної лінії Taycan, Стефан Векбах нещодавно скористався можливістю керувати злегка замаскованим прототипом на відкритій дорозі, розкриваючи деякі подробиці про нього.

Векбах повідомив, що електричний універсал, що продається як позашляховик, матиме спецрежим руху CUV, який дозволить ще більше оптимізувати динаміку руху по гравію одним натисканням кнопки.

Крім ексклюзивного режиму водіння, Taycan Cross Turismo також буде трохи вище, ніж звичайний Taycan. Більш практичним його зроблять збільшений вантажний простір за задніми сидіннями, оптимізований простір для пасажирів на задньому сидінні та рейлінги на даху.

Стефан Векбах
Стефан Векбах

Дизайнери розробили абсолютно нову лінію даху, оснащену рейлінгами, більш просторим другим рядом і збільшеним багажником, щоб зробити автомобіль ідеальним для активного способу життя.

Коли він почне надходити до дилерів пізніше цього року, Taycan Cross Turismo буде пропонуватися з тими ж силовими агрегатами, що і седан.

Porsche Taycan Cross Turismo

Таким чином, модель RWD матиме 402 к. с. або 469 к. с. при оснащенні додатковою батареєю Performance Plus, в той час як 4S принесе 522 к. с. або 563 к. с. з такою ж додатковою потужністю, а варіанти Turbo і Turbo S матимуть 670 к. с. і 750 к. с. відповідно.