Новий гендиректор Renault Лука де Мео планує перетворити Alpine з нішевого бренду, що складається з однієї моделі, в щось набагато більше з точки зору охоплення, як всередині країни, так і в усьому світі.

«Я б поставив перед Alpine завдання розробити лінійку продуктів, засновану на Renault, щоб забезпечити беззбитковість, оплату гонок і всіх видів діяльності в альпійському світі», – сказав він під час спілкування з журналістами порталу Autonews Europe.

Де Мео раніше сказав, що в майбутніх версіях і комплектаціях Renault може використовуватися назва Alpine, подібно до того, як Fiat використовує Abarth. Він також хоче підвищити прибутковість, продаючи автомобілі з більш високими характеристиками оздоблення салону, стверджуючи, що покупці хочуть мати спортивні комплектації, такі як GT Line від Peugeot.

Alpine A110

«З мого досвіду, на ринку більш популярні рівні устаткування, які мають більш динамічний і спортивний вигляд, наприклад, GT Line від PSA. Тому я вважаю, що нам потрібно рухатися в цьому напрямку. Лінія Alpine може бути для нас способом гарантувати, що у нас буде 25-30 відсотків ринку на більш високому рівні обладнання, на якому ви заробляєте гроші», – пояснив він.

Обговорюючи Renault Sport, він похвалив їх технічний досвід, а також невеликий завод в Дьеппе, на якому зараз випускається Alpine A110.

«У Alpine є потенціал, не для того, щоб змагатися з марками преміум-класу з Німеччини. Це можливість для бізнесу. Ви можете стверджувати, що Alpine невідома марка, але у неї безумовно є родовід і спадщина», – сказав він, додавши, що робота над Alpine все ще триває.