Після демонтажу блоку Toyota Hybrid Synergy Drive компанія Renault виявила, що вартість використаних компонентів виявилася аналогічна тій, яку вони витрачають на їх власну систему гібридних електронних технологій.

Глава концерну Renault Лука де Мео повідомив, що гібридна технологія його компанії була «дуже близька» за вартістю до системи Toyota, незважаючи на те, що автогігант з Японії працює над цим напрямком більше 20 років.

Що стосується витрат, ми оцінюємо, що ми дуже близькі до вартості Toyota.

– зазначив він в інтерв’ю закордонним ЗМІ.

Де Мео пообіцяв, що його компанія скоротить витрати в наступні 2-3 роки на розробку системи електронних технологій, яка за налаштуваннями аналогічна системі Toyota. Вона застосовує послідовно-паралельну систему, яка може працювати тільки з електрикою або додатково використовувати ДВЗ.

Renault F1
Renault F1

Гендиректор Renault підкреслив, що вартість системи була додатково знижена через те, що концерн використовує не звичайну коробку передач, а безмуфтову трансмісію, а також другий електродвигун для синхронізації внутрішнього згоряння та електродвигуна.

Toyota використовує аналогічну систему під назвою E-CVT.

У Renault стверджують, що їм вдалося наздогнати Toyota, враховуючи, що остання запустила свою першу гібридну систему ще в далекому 1997 році. Де Мео заявив, що Renault працює над цією системою протягом 10 років, використовуючи інженерні навички команди Renault F1.