Після дебюту повністю електричного кросовера Enyaq iV, Skoda зосередиться на виробництві невеликого міського автомобіля з нульовим рівнем викидів, а також сімейного седана. Про це повідомив голови правління Томас Шефер.

Enyaq – перша модель Skoda, побудована на архітектурі MEB EV від VW Group. У наступному році варто очікувати, що до модельної лінійки бренду також приєднається варіант Coupe.

Після заяви про те, що його компанія в найближчі два роки зосередить свої зусилля на виробництві міського автомобіля і седана, Шефера запитали, чи планує чеський бренд створити електричний еквівалент для кожної моделі двигуна внутрішнього згоряння в лінійці.

Перш за все за все це потрібно заплатити. Я можу тільки припустити вихід ще 10 машин, але загальних вкладень не вийде. Ми не збираємося збільшувати портфель удвічі. Що стосується електрики, з наближенням Enyaq і похідних від Enyaq, це нормально, але нам потрібно щось менше розміром для потреб щоденного кермування в місті. Нам потрібно щось в лінійці седанів, можливо, Octavia майбутнього. Найважливіші електромобілі нашого бренду ми побачимо вже в цьому десятилітті.

– сказав він.

Запуск концепції автомобіля зазвичай займає два або три роки, тому будемо їх чекати до середини десятиліття.

Ми як і раніше вважаємо, що у Enyaq є великий потенціал для задоволення широкого діапазону попиту, переходячи майже від елегантного позашляховика до універсалу. Ми балансуємо і намагаємося з’ясувати, коли наші заводи також перейдуть на виробництво електромобілів.

– додав Томас Шефер.

Що стосується майбутньої платформи VW ID Lite, Skoda безумовно буде прагнути побудувати щось з використанням цієї архітектури. Хоча вона безумовно буде виглядати зовсім інакше в порівнянні з моделлю VW – додав очільник Skoda.