Американський концерн Tesla виправить проблему, через яку тачскрін Model S і Model X можуть раптово згаснути.

Проблему виявили у автомобілів, які випустили до весни 2018 року. Автолюбителі не можуть отримати доступ до життєво важливих опцій: камери заднього огляду, кліматичної установки, навігації та мультимедійного комплексу.

Щоб виправити дефект, Tesla оголосила про програму коригування гарантії, яка застосовується до автівок з 8-річним терміном експлуатації і більше. Щоб вирішити цю проблему, Tesla замінить потенційно несправні вмонтовані карти MultiMediaCard об’ємом на 8 ГБ в блоці управління на карту MultiMediaCard ємністю 64 ГБ.

Програма коригування гарантії діє виключно на представників Model S і Model X, які зійшли з конвеєра до березня 2018 року. Model S і Model X, які вийшли після березня 2018 року, а також всі модернізації мультимедійного комплексу не мають eMMC ємністю 8 ГБ. Вони не увійшли в цю програму.

– повідомляє прес-центр американського концерну.

Tesla

Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) вперше почала розслідування несправних екранів після отримання 11 скарг клієнтів.

Автовиробник заявляє, що не знає жодного випадку дорожньо-транспортної пригоди або отримання травм, які були викликані цією проблемою. Власники Model S і Model X з багами, які з’явилися до березня 2018 року, можуть продовжувати керувати ними. Ремонт буде проводитися тільки на тих машинах, на яких стався реальний збій в роботі інформаційно-розважального екрану.