Американська компанія Tesla, що спеціалізується на розробці та виробництві електрифікованих транспортних засобів, нарешті визнала присутні несправності в сенсорному екрані MCU (Media Control Unit).

Мова йде про пристрої, що встановлювалися в електромобілях Tesla Model S і Tesla Model X в 2012-2015 роках.

Скарги від власників обох названих моделей на проблеми з роботою сенсорного екрану MCU в Tesla надходили вже досить давно, але їх з якихось причин ігнорували.

Tesla Sentry Mode

Ситуація змінилася, коли в неї втрутилося національне відомство NHTSA. Тільки тоді виробник визнав, що неполадки дійсно мали місце і навіть дав додаткову гарантію на MCU в Model S і X, що зійшли з конвеєра до 2018 року.

Справа в тому, що після зазначеного року електромобілі почали оснащувати сенсорним екраном нового покоління і на нього скарги від власників вже не надходили.

Що стосується того, які саме проблеми з MCU відчували автомобілісти, то відомо про уповільненому відгуку, затягувати часу активації, зависання системи, а іноді сенсорний екран просто виходив з ладу. Однак звернення власників до Tesla раніше не давало жодного результату, а мотивували це відсутністю гарантії на даний пристрій.

Autopark Tesla

Тепер виробник визнав існуючі несправності та продовжив гарантію для Model S і X, які були випущені аж до березня 2018 року і мають в оснащенні мультимедіа з вбудованою в блок картою на 8 ГБ.

У повідомленні Tesla йдеться, що даний елемент може зношуватися, але на керованість електрокаром це ніяк не впливає.