Асоціація EuroNCAP, що вивчає безпеку сучасних автомобілів, опублікувала результати нових тестів.

На цей раз випробувань зазнали системи допомоги водіям, і підсумок вийшов несподіваним: Tesla Model 3, яка пишається своїми системами, програла моделям «великої німецької трійки».

Перевірці підлягав асистент Highway Assist, що поєднує в собі функції адаптивного круїз-контролю і помічника контролю рядності. Якими саме способами EuroNCAP тестує роботу електроніки, поки не уточнюється, але випробування розділені на дві великі групи.

Перша – під назвою Assistance Competence – оцінює баланс між технічними можливостями систем і ступенем залученості водія в процес (випробувачі вважають, що електроніка не повинна дозволяти водієві відволікатися).

Tesla Model 3
Tesla Model 3

Друга іменується Safety Backup і враховує здатність помічників вчасно відреагувати на критичну ситуацію.

Оцінка автомобілів виставляється по чотирибальній системі – від «початкового» до «дуже хорошого» рівня. Tesla Model 3, яка позиціонується як одна з найбільш технологічних автівок, заслужила оцінку «помірно», тобто дві зірки. Експерти назвали це «великим розчаруванням», пояснивши такі результати надмірною самостійністю бортової електроніки.