Кросовер Toyota Corolla Cross, який вже представлений в Таїланді, Бразилії та США, вийшов на японський ринок. На батьківщині новий паркетник доступний в чотирьох стандартних комплектаціях і «оспортивленій» версії GR Sport, що отримала оригінальну зовнішність і кілька змін по «ходовій».

У порівнянні з іншими Corolla Cross, варіант для Японії знайшов інші бампери, свою решітку радіатора і злегка змінену оптику, форма світлових секцій в яких різниться в залежності від комплектації. Виконання GR Sport видають оригінальний передній бампер з сіткою, двоколірне забарвлення кузова і логотипи GR, що нагадують про себе не тільки на кузові, але і в салоні: на кнопці запуску двигуна, підголівниках і навіть заставці медіасистеми.

В салоні «японська» Corolla Cross ідентична версіями для інших ринків. Різниця лише в правому розташуванні керма – традиційному для країн в лівостороннім рухом. Серед опцій є панорамний дах, електропривід багажника зі «змахуючим» датчиком (можна відкривати багажник за помахом ноги під ним), медіасистема з підтримкою Apple CarPlay / Android Auto і система Activity Box, що організовує в багажнику двоповерхове зберігання речей.

Фірмовий комплекс систем безпеки Toyota Safety Sense входить вже в базове оснащення моделі, а доповнити його можна блокуванням помилкового прискорення Plus Support, режимом аварійного живлення зовнішніх пристроїв Emergency Power Supply Mode і ще однією розеткою змінного струму (100 В, 1500 Вт).

Моторна лінійка кросовера для Японії така сама, як і для Таїланду. У ролі молодшого агрегату виступає 140-сильний бензиновий «атмосферник» 1.8 – компанію йому складають варіатор Super CVT-i та передній привід. Комплектації подорожче йдуть з гібридною силовою установкою, заснованою на 98-сильному ДВЗ об’ємом 1,8 літра і 72-сильному електромоторі. За умовчанням вона поєднується з переднім приводом, але за доплату доступна електрична система повного приводу E-Four з окремим заднім електродвигуном, що розвиває 7,2 к.с. і 55 Нм крутного моменту.

Продажі Toyota Corolla Cross на японському ринку вже почалися. Мінімальний цінник – 1 999 000 ієн (486 000 гривень) за бензинову і 2 799 000 ієн (680 000 грн.) за гібридну версію.

Поки-що, ніяких передумов до його появи на нашому ринку немає.