Завдяки попередньому підігріву, підігріву сидінь та керма, підігріву лобового скла та повному приводу ID.4 чудово працює в зимовий період.

В останньому оновленні, перед запуском ID.4 у Північній Америці, Volkswagen пояснює, “чому зима не хвилює сучасні електромобілі, такі як ID.4”.

Тут, є дві головні речі – перша полягає в тому, що зима впливає на всі типи транспортних засобів, в той час як друга річ полягає в тому, що електромобілі можуть непогано справлятися з холодною погодою завдяки поєднанню технічних характеристик і деякій підготовці.

“Холодні температури можуть вплинути на ефективність усіх транспортних засобів, і справа не в тому, що сучасні електромобілі працюють помітно гірше при низьких температурах. Швидше, це те, що нагрівання вимагає більше енергії. У транспорті, що працює на ДВЗ, зазвичай третина спаленого палива виходить як тепло, частину якого можна використовувати для обігріву салону.

Volkswagen ID.4
Volkswagen ID.4

В електричному транспортному засобі, де мотор може бути до 95 відсотків ефективним, навколо не залишається запасної енергії, яка буде використана для внутрішнього клімат-контролю.

Потужність цих обігрівачів зменшить діапазон електромобілів на помірну величину, особливо при температурах нижче нуля.

У транспортних засобах з двигуном внутрішнього згоряння є такі проблеми, як холодне прокручування та сильно збільшена витрата палива взимку. У електромобілях споживання енергії зростає, оскільки опалення споживає відносно велику кількість енергії порівняно з рухом, особливо порівняно з повільною їздою на снігу.

Volkswagen пропонує обмежити споживання енергії на опалення шляхом попереднього нагрівання (за допомогою мобільного додатку Volkswagen Car-Net). Поїздка розпочнеться при бажаній температурі, використовуючи електроенергію від зарядної станції (батарея буде повна).

Volkswagen ID.4

Тоді розумно якомога більше використовувати підігрів передніх сидінь та підігрів керма (обидва стандартні в ID.4), оскільки вони ефективніші / пряміші, ніж звичайний обігрів.

Крім цих характеристик, ID.4 також має електричний нагрічувач опору як частину автоматичної системи клімат-контролю Climatronic, яка призначена для підвищення температури швидше, ніж традиційні обігрівачі від автомобілів, що працюють на газі, які іноді можуть продувати холодне повітря до двигуна, що прогрівається.

Звичайне опалення можна покращити, якщо автомобіль обладнаний тепловим насосом, який споживає в 2-3 рози менше енергії, ніж електронагрівач. На жаль, наскільки нам відомо, в США не існує варіанту теплового насоса для ID.4 (хоча він пропонується в Європі).

Очікується, що поставки клієнтів із заднім приводом ID.4 розпочнуться протягом декількох тижнів. Більш спроможна, повнопривідна версія, яка буде наступною, ще більше підходить для зими. Окрім повного приводу, вона отримає також лобове скло з підігрівом.

Як тільки в Північній Америці буде запроваджений варіант теплового насоса, Volkswagen стане ще більше підготовлений до зими.