Концерну Volkswagen було важко конкурувати з Tesla, поки не з’явилися перші електромобілі. У будь-якому випадку, було чітко зрозуміло, що німецький автовиробник не погіршить справи для свого американського конкурента.

Проте, нещодавно Volkswagen довів протилежне в Китаї. З появою на ринку електричного ID.4 Crozz ціни показують вартість позашляховика меншу, ніж найдоступніша Тесла з Giga Шанхай.

Американська компанія оцінила в 249 900 юанів Model 3 Standard Range Plus, виготовлену в Китаї, що еквівалентно $ 38 571 за поточним курсом. Цей автомобіль використовує акумулятори LFP і має діапазон NEDC 468 кілометрів (290,8 миль). ID.4 Crozz у його найдорожчій китайській версії з пробігом 550 км (341,8 милі) коштує 242 888 юанів (37 489 доларів).

Існує більш дорога версія для ID.4 Crozz під назвою Prime, яка коштує 279 900 юанів (43 201 доларів), але вона пропонує запас ходу «більше 500 км».

Наскільки він може бути повністю завантажений, це, мабуть, не те, що шукають китайські клієнти: асортимент повинен відігравати більш помітну роль у виборі.

Volkswagen ID.4 Crozz

Для тих, хто може задовільнитися пробігом в 400 км, Volkswagen продає ID.4 Crozz за 199 900 юанів (30 854 долари). Різниця перевершує те, що представляє федеральний податковий кредит у США.

Хоча китайським споживачам до вподоби Tesla та її мережа Supercharger, Volkswagen домінує на цьому ринку, оскільки він став першим виробником автомобілів, який ступив у Китай ще у 1980-х. У сегменті електромобілів німецькому виробнику бракувало конкурентної пропозиції.

У Європі Tesla зафіксувала падіння продажів у 2020 році, коли традиційні виробники автомобілів почали продавати електромобілі, що Schmidt Automotive Research продемонстрував яскравою графікою.

Хоча Китай є великим ринком електромобілів з багатьма конкурентами, ці агресивні ціни на ID.4 Crozz можуть виявитись найсерйознішою загрозою для Tesla на сьогоднішній день.