Електрична революція Volkswagen набирає обертів. Після компактного ID.3 та давно анонсованого ID.4 (електричний “наступник” Tiguan) у Вольфсбурзі, вони також працюють над новим електричним Polo.

Агентство Reuters, посилаючись на свої джерела у Вольфсбурзі, повідомляє, що в даний час інженери Volkswagen працюють над автомобілем, який називають “маленьким BEV”, тобто невеликим автомобілем на акумуляторі.

Volkswagen тепер пропонує повністю електричний e-up і компактний ID.3, що означає – швидше за все – це електрична альтернатива Polo.

Автомобіль має стати наступною віхою на шляху до популяризації електромобілів. За попередньою інформацією, автомобіль B-сегменту коштуватиме від 20 до 25 тисяч. євро, тобто – за поточним курсом – від 677 до 850 тисяч гривень. На перший погляд, це навряд чи можливість століття, але ви повинні знати, що європейські ціни на Opel Corsa-e або Peugeot e-208 починаються приблизно з 28 000 євро, а за електричний Fiat 500e потрібно залишити в автосалоні – понад 34 тисячі євро.

Автомобіль має стати відповіддю німецької марки на амбітні плани Tesla. У вересні американський виробник заявив, що йому вдалося оптимізувати виробничі процеси акумулятора, завдяки чому найближчим часом у пропозиції з’явиться невелика Tesla за ціною менше 25 тисяч доларів.

Volkswagen Polo e-Up!
Volkswagen Polo e-Up!

Слід також пам’ятати, що за прогнозами, до 2030 року 60 відсотків автомобілів групи Volkswagen, що продаються в Європі, мають бути акумуляторними та гібридними. Це одна з головних цілей електричної революції, продиктована, звичайно, суворими вимогами Європейського Союзу (Німеччина повинна досягти такої частки, щоб не платити гігантські штрафи за перевищення викидів CO2).

Чого можна очікувати від електричного Polo?

Вся технічна інформація тримається в таємниці. Однак можна припустити, що автомобіль буде довжиною близько 4 метрів і використовуватиме рішення, на яких також базується компактний ID.3. Це означає, що акумуляторні батареї та задній привід розташовані під підлогою салону.

Питання про ємність акумулятора і, отже, про діапазон, залишається відкритим. Найдешевша з різновидів ID.3 (поки не пропонується) має акумулятор ємністю 45 кВт-год. У разі e-Up! ємність акумулятора 32,3 кВт-год. Для порівняння, у конкуруючих моделей PSA (Peugeot e-208 та Opel e-Corsa) ємність акумулятора досягає 50 кВт-год.