Останні дослідження екологів показали очевидні мінуси буцімто екологічних автівок. То як же електрокари шкодять навколишньому середовищу?

Тоді, як провідні автовиробники один за одним підхоплюють тенденцію виробництва «зелених» автомобілів, а провідні країни світу закликають до припинення продажу авто з двигунами внутрішнього згорання, з’явилася цікава інформація щодо шкідливості екотехнологій. Проблема криється у технології їх виробництва, яка в рази шкідливіша за процес створення звичайних машин із ДВЗ.

За результатами дослідження, проведеного за підтримки Aston Martin, Bosch, Honda та McLaren, спеціалісти отримали неспростовні докази своєї теорії. Виявилося, що виробництво електромобілів пов’язане із більшими об’ємами викидів вуглекислого газу, ніж створення авто на бензинових чи дизельних двигунах.

Наприклад, виробництво авто Polestar 2 спричиняє викиди в навколишнє середовище вуглекислого казу у кількості 24 тонни. Тоді як традиційний Volvo XC40 набагато менше шкодить планеті – лише 14 тонн викидів. Така ж історія і з експлуатацією. Щоб викиди вуглецю під час користування «зеленим» авто виявились в сумі меншими, ніж у бензинового транспортного засобу, на ньому треба проїхати щонайменше 78 тис. км. Приблизно таке ж співвідношення відносно шкідливих викидів і у Volkswagen Golf та його екородича Volkswagen e-Golf.

volkswagen-e-golf
Volkswagen e-Golf

Представник британської Лейбористської партії та, за сумісництвом, очільник Всепартійної парламентської автомобільної групи висловив свою думку з цього приводу. Зокрема, він зазначив, що бажання його країни припинити розповсюдження авто з двигунами внутрішнього згорання до 2030 року може потягнути за собою ще більші проблеми з екологією.

До слова, ще задовго до згаданих досліджень такі чутки вже з’являлися в інформаційному просторі. Провідна шведська компанія-виробник екологічних транспортних засобів Polestar повідомляла схожі за змістом дані: автівки з електричним двигуном спричиняють викиди вуглецю, які значно перевищують аналогічний показник дизельних ТЗ. Щодо експлуатації, то ситуація може змінитися у кращий бік тільки у разі дотримання низки умов.