З настанням літа практично кожен житель країни активно будує плани на відпустку, сподіваючись на хорошу і сонячну погоду. У свою чергу, дилери Volkswagen розраховують на те, що спека буде не тільки на морі, але і в автосалонах. Одна з головних причин – поява компактного кросовера Taos.

Буквально на днях в США і Бразилії нарешті таки оголосили комплектації нового SUV і їх вартість. Знайшлися й ті, хто вже встиг протестувати індіанця з німецьким корінням (назва Taos, як пишуть ЗМІ, тісно пов’язане з одним з індіанських племен, що проживали в Штаті Нью-Мексико).

Чим закінчилися випробування автоекспертів, скільки коштує Taos і чи гідний він такої пильної уваги – все тут, в представленому матеріалі від Avtosota.

Враження від першої зустрічі з Volkswagen Taos

Як би не вихваляли модель шанувальники європейського виробника, вигляд Taos – зразок нудьги і посередності. Така собі сіра миша на великих колесах.

 

Volkswagen Taos
Volkswagen Taos

Тим часом, прагнення ряду інших компаній створити щось оригінальне і яскраве набагато частіше викликає куди більше відторгнення в порівнянні з консервативною стратегією VW. Раціональний підхід до геометрії кузова сприяє збільшенню внутрішнього простору. Taos здатний запропонувати простір для всіх без винятку пасажирів (чого не скажеш про Mazda CX-30) і оптимальний для середньостатистичного власника багажник (468 літрів).

І якщо розробники зуміли виграти зайві сантиметри, то піти від спокуси розмістити на другому ряду неприємний для очей і на дотик «дубовий» пластик, не змогли. До слова, в передній частині салону інтер’єр також не виглядає дорого-багато. Маючи перевагу в ергономічності і володіючи інтуїтивно зрозумілим системам управління, Taos явно поступається якістю матеріалів оздоблення своїм суперникам: Kia Seltos, Toyota Corolla Cross або Jeep Compass.

Керованість, підвіска, витрата палива

Американський Taos оснащений 1,5 чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом, потужністю 158 кінських сил. Передній привід оснащений автоматичною коробкою передач, повний – роботом.

В дорозі кросовер демонструє хорошу динаміку і запас потужності. Звичайно, йому далеко до так званого спорту, але як обіцяють експерти, нудно не буде, особливо в більш легкій версії з переднім приводом.

Рульове управління не славиться явною гостротою, проте невеликий радіус розвороту і відповідні налаштування дозволяють непогано маневрувати, особливо в міських просторах і на парковках.

На противагу власним побратимам Taos легше йде в “крен” на поворотах, має хорошу шумоізоляцію, більш м’яку підвіску і плавність ходу незалежно від розміру колісних дисків.

Реальна витрата палива у тестованого в активних умовах авто склала близько 30 миль на галон. У переводі на більш зрозумілі одиниці виміру виходить в межах 7,8 літрів на 100 км. пробігу.

Ціна питання або питання в ціні

У США стартова ціна на Taos починається від 24 тисяч доларів і закінчується на позначці 35 тисяч доларів. Якщо початкове оснащення традиційно досить бідне, а топовий варіант може здатися занадто дорогим, тоді, мабуть, оптимальним для багатьох стане передмаксимальна комплектація за 28 тисяч доларів.

У Бразилії діапазон цін варіюється від 154 990 до 181 790 реалів. У переводі на вітчизняну валюту 832 000 і 976 000 гривень відповідно.

Як пише портал Carsughi перша партія автомобілів в кількості 300 одиниць була розпродана в Латинській Америці за 7 хвилин з моменту оголошення про старт реалізації. Багато хто вважає дані результати просто вражаючими.

Як зауважують автори, Taos цілком добротний і досить збалансований автомобіль без явних перекосів у бік плюсів або мінусів. При наявності хорошого оснащення він навіть може конкурувати з Tiguan. Однак, інтриги все ж не буде. Останній на тлі Taos виглядає як більш преміальний і дорогий кросовер.

А ви готові розглянути Taos до покупки?