Citroen домігся заборони на продаж у Франції електромобілів шведського бренду Polestar, що є дочірньою компанією Volvo. Причина полягає в тому, що логотип Polestar нібито занадто сильно схожий на Citroen і його ж преміум-суббренд DS.

Судова тяганина триває вже більше року. У червні 2020 року позов Citroen був відхилений. Тоді суд обгрунтував своє рішення тим, що між логотипами занадто мало спільного, а продукція, що продається виробниками, орієнтована на інформовану публіку, що не заплутається в логотипах.

Еволюція логотипу Citroen
Еволюція логотипу Citroen

Проте, пізніше суд виніс рішення на користь французької компанії, пославшись на можливий вплив Polestar на імідж Citroen. Polestar буде змушений виплатити Citroen збиток в розмірі € 150 000 і заморозити продажі у Франції на шість місяців.

Французький сайт Polestar в даний час заблокований. Відвідувачів сторінки вітає наступне повідомлення: «Веб-сайт Polestar недоступний у Франції через регіональні обмеження на використання французьких товарних знаків».